U sklopu „Tuna, Sushi & Wine festivala" zadarskoj javnosti bit će predstavljen prestižni domaći gastronomski brend - ToroCro Maguro, nastao u tvrtki Kali tuna.
Prva hrvatska tvrtka koja se uzgojem tuna bavi punih 20 godina, napravila je i brendirala taj dio tune u vrhunski proizvod. Toro je naziv za pancetu, dio jadranske tune uzgojene na način Kali tuna, CRO je oznaka podrijetla, a Maguaro je tuna na japanski. - Japanci ne cijene previše način na koji se tuna konzumira na Mediteranu. Njihova tuna mora biti masna i sirova, jer onda se u sushiju topi u ustima", istaknula je Tanja Dragaš, prokurist Kali tune te nijanse gurmanske zahtjevnosti na inozemnom tržištu tune i sushija. Poanta je sadržana u samom nazivu proizvoda ToroCro Maguro: predstavlja uzgojenu tunu iz Hrvatske, odnosno njezin najmasniji proizvodni dio, ili najjednostavnije rečeno - tuninu pancetu. Upravo u japanu, gdje se tuna izvozi, Kali tuna" je posljednjih 11 mjeseci uspješno promovirala taj gastro proizvod. On će iz Zadra naći svoj put i prema američkom tržištu s kojeg će u Zadar tijekom festivala doći poslovni partneri i kupci.

Iznimna kvaliteta ToroCro Maguro potvrđena je certifikatom prehrambenog Instituta u Bruxellesu za izvrsnost.

Početna ideja o stvaranju prepoznatljivog i brendiranog proizvoda došla je od vlasnika tvrtke Jiro Kambea, nakon čega su zaposlenici „Kali tune" razradili strategiju i stvorili novi proizvod za tržište.
- Danas, nakon plasmana našeg proizvoda čiju tržišnu sudbinu prvi put možemo precizno pratiti, u Kali tuna osjećamo ponos i zadovoljstvo. Svi smo sudjelovali u kreiranju brenda i njegovoj proizvodnji, pa je on u pravom smislu naš zajednički proizvod, ustvrdila je prokuristica Kali tuna.

Još od osnutka 1996. godine kada je „Kali tuna" bila prva tvrtka za uzgoj tuna na Mediteranu do današnje posebnosti u procesu uzgoja tuna. Ulovljene tune uzgojem dosežu prosječnih 70-75 kilograma. Poduzeće sa sjedištem u Kalima ponovno je napravilo pionirski pothvat. Na iskonskom mjestu uzgoja tune, počet će kampanje koja će ToroCro Maguro plasirati ljubiteljima tune i vrhunskog sushija na zapadnoj i istočnoj američkoj obali.
Proizvod „Kali tune" prijavljen na Institut za ocjenjivanje kvalitete prehrambenih proizvoda u Bruxellesu čiju su procjenu vršili vrhunski kuhari iz najboljih europskih restorana s Michelinovim zvjezdicama. Od mogućih 100 bodova za teksturu, izgled, okus i miris, tuna tvrtke „Kali tuna" dobila je sjajnih 96 bodova i prestižni međunarodni certifikat izvrsnosti s tri zlatne zvjezdice.

To je procjena koja svjedoči o superiornosti i kvaliteti naše tune, a napravili smo i vlastito istraživanje. U laboratoriju smo testirali kvalitetu mišića divlje i naše uzgojene tune i rezultati su pokazali kako je naša tuna iz uzgoja daleko bogatija nezasićenim omega masnim kiselinama te drugim bitnim pokazateljima kvalitete mesa, govori Neven Cinoti, tehnolog kompanije zadužen za istraživanje i razvoj.