ZADAR – Novim plovidbenim redom, koji je stupio na snagu početkom ove godine, trajekt na liniji Brbinj – Gaženica i dalje vozi 1,40 sati.
Netko se s nama ruga, kazao je Zoran Morović, načelnik općine Sali koji je na svakom sastanku pa tako i na posljednjem kada se u zadarskoj vijećnici dogovarao plovidbeni red, upozoravao na diskriminaciju prema Dugootočanima.
Na stranu što je plovidba jedinim trajektom s Dugog otoka do gradske luke trajala 1,10 sati, najviše sat i kvarat, preseljenje u Gaženicu u početku im je donijelo sat i pol vožnje koji se ubrzo pretvorio u 1,40 sati.
– Trajekt namjerno vozi sporije, pa onda još i pluta ispred Gaženice, kako bi mogli pristati na rampu kada isplovi trajekt za Preko. Kada bi ulili malo više nafte, trajekt bi brže vozio i stigli bi 10 minuta prije u Gaženicu, što znači da ne bi trebali čekati trajekt za Preko, kazao nam Morović. Na liniji Brbinj- Gaženica stigao je najnoviji trajekt Kornat koji zadovoljava stanovnike i goste Dugog otoka, ali bilo bi idealno kada bi on skratio plovidbu, dodaje načelnik Općine Sali.
Ta dužina plovidbe, unatoč, brojnim upozorenjima i primjedbama Općine Sali, ali i korisnika te trajektne linije, ostala je u novom plovidbenom redu.
– Naše kritike umjerene su na Lučku upravu Zadar koja gospodari Gaženicom kao na Jadroliniju. Mi tu vičemo i govorimo, ali nikog nema da nas čuje, ustvrdio je načelnik Morović.
Geneza problema je u projektiranju rampi za lokalni trajektni promet koje su tijesno postavljene, a vez trajekta za Dugi otok u podređenom je položaju.