Treće izdanje jedine konferencije u Hrvatskoj posvećene digitalnom turizmu ili digitalnim tehnologijama, medijima i marketingu u turizmu – Zadar DigIT – doživjet će svoje treće izdanje ovoga prosinca u Zadru 1. i 2. prosinca.
Ovogodišnji Zadar DigIT događa se uz organizacijsku podršku društva Ilirija d.d. kao ekskluzivnog turističkog partnera te RTL Hrvatska kao ekskluzivnog partnera. Već su poznati mnogi predavači i teme radionica, a očekuju se još neka imena i proizvodi oko kojih se organizacija još uvijek tajnovito postavlja.
Dosad su potvrđena sljedeća predavanja: Escape Studio polaznicima će otkriti mogućnosti Google Analyticsa te na istu temu održati i radionicu s ciljem da se detaljno prikaže proces i mogućnosti targetiranja posjetitelja na web stranici, Implementacija snova obuhvatit će područje digital signeagea u turizmu, SnapTap predstavit inovativan način promocije lokacija integracijom originalnog sadržaja i društvenih mreža, agencija Magic4.Club prikazat će kako se turistički proizvod treba prezentirati i pozicionirati na željenim tržištima, online medij hrTurizam pričat će o važnosti priča u turizmu, Marina Krizman iz agencije Envy predstavit će nekoliko inovativnih digitalnih kampanja koje uključuju društvene mreže te poznate influencere za promoviranje proizvoda i destinacija.
Od međunarodnih predavača organizacija je potvrdila sudjelovanje Bla Bla Cara, najpoznatije europske sharing platforme prijevoza, Turističke zajednice Njemačke (DZT – Deutsche Zentrale für Tourismus) te Vibera, poznate mobilne i tablet aplikacije koja je revolucionizirala način svakodnevne komunikacije, a čiji tehnološki noviteti omogućavaju i turističkim entitetima da svoju razinu komunikacije dignu na novu i učinkovitiju razinu.
Radionice na ovogodišnjem Zadar DigIT-u bavit će se već spomenutim naprednim mogućnostima Google Analyticsa, brendiranjem i pozicioniranjem turističkih proizvoda, uspješnom komunikacijom s klijentima putem različitih digitalnih kanala, upravljanjem svojom digitalnom prisutnošću te kreiranjem uspješnih i za konverziju optimiziranih komunikacijskih poruka i oglasa.