Na našu vijest koju smo objavili pod naslovom “Kome je palo na pamet zatvoriti vodu u ulici punoj turista?”, stigla je reakcija direktora Vodovoda Tomislava Mateka, koju prenosimo u cijelosti:
Obzirom na navode iz članka evidentno je da nedostaje dosta bitnih činjenica za razumijevanje članka, stoga nam je žao što nas prije objave teksta niste kontaktirali kako bi čitatelji dobili cjelovite informacije o konkretnom slučaju.
Nadalje želimo Vam pojasniti da se radilo o saniranju gubitka, dakle ne o redovnom održavanju, te da smo radove najavili dva dana prije iako se radi o sanaciji gubitka koji naravno ne možemo predvidjeti, upravo iz razloga što je turistička sezona u tijeku. Također je potrebno napomenuti kako je najavljeno da će radovi trajati od 8,00 do 12,00 sati, a završeni su u manje od sat vremena.
Ujedno Vas molimo za objašnjenje iz čega ste izvukli zaključak da je
voda najpotrebnija baš sada/danas?
Naime, isporuka vodne usluge javne vodoopskrbe je djelatnost koja mora
biti kvalitetna i kontinuirana neovisno o godišnjem dobu stoga je način postupanja naših stručnih službi u potpunosti osnovan.
Što se tiče stanarke navedene ulice koja je kontaktirala Vodovod d.o.o. Zadar, preslušavanjem snimke razgovora utvrđeno je kako je ista dobila cjelovitu informaciju, ali se unatoč tome izrazito neprimjereno obraćala svojim sugovornicima što je neprihvatljivo, te naši radnici nisu dužni trpjeti takav način komunikacije.
Kako je naša dosadašnja suradnja bila korektna na obostrano zadovoljstvo
nadamo se da ćete nas ubuduće kontaktirati prije objave tekstova vezanih
za Vodovod d.o.o. Zadar kako bi dobili informacije od odgovornih osoba, a sve u cilju novinarske objektivnosti i očekivane profesionalnosti, te da ćemo na taj način nastaviti uspješnu suradnju.
S poštovanjem, uz srdačan pozdrav.
VODOVOD d.o.o. ZADAR
Direktor
Tomislav Matek, dipl. ing. građ.