Grad Zadar raspisao je natječaj za dizajn vizualnog identiteta, signalistike i postave Kneževe Palače u Zadru.
Natječaj provodi Hrvatsko dizajnersko društvo provodi natječaj, a procijenjena vrijednost nabave iznosi 240.400 kuna bez PDV-a.
Rok za iskazivanje interesa za sudjelovanje u natječaju je 27. lipnja. Na temelju pristiglih prijava interesa, peteročlani Ocjenjivački sud odabrat će pet timova koji će raditi na projektnom zadatku. Najbolji dizajn će dobiti 80 tisuća kuna, dok druga i treća nagrada iznose 40.000, odnosno 20.000 kuna. Ostala dva tima dobit će obeštećenje za rad u iznosu od 8.000 kuna.
Odabranih pet natjecatelja bit će pozvani na usmeni brifing koji će se održati 8. srpnja. Nakon toga oni moraju poslati natječajne radove zaključno do 5. rujna, a ocjenjivački sud odluku će donijeti četiri dana nakon.
Peteročlani ocjenjivački sud čine Iva Letilović i Renata Peroš kao predstavnici Grada, dok su predstavnici HDD-a Lana Cavar, Maroje Mrduljaš i Koraljka Vlajo.
Prilikom osmišljavanja vizualnog identiteta Kneževe palače, natjecatelji moraju imati na umu ulogu Kneževe palače u razvoju i održavanju zadarske urbane tradicije, doprinos dviju palača kao upravljačkog središta nacionalnom i regionalnom statusu Zadra i posebno, važnost Kneževe palače za kulturni život grada. Prijedlozi vizualne komunikacije trebat će biti razumljivi i prihvatljivi raznorodnoj ciljanoj skupini – raznim uzrastima, domaćim i stranim turistima, lokalnim posjetiteljima. Namjera je da usvojeni vizualni identitet postane zajednički resurs lokalne zajednice i muzeja i da, putem programa Kneževe palače, djeluje kao generator urbane kulture, navodi se u pozivu javnog natječaja.
Podsjetimo, projekt obnove i uređenja Kneževe palače, za kojeg je Gradu iz EU fonda odobreno 38 milijuna kuna, mora biti završen do 30. rujna ove godine.