Na mrežnoj stranici Grada Zadra objavljen je poziv građanima da daju svoj glas za Zadar kao najbolju europsku destinaciju u ovoj godini.
U Uredu TZ Grada dobili su savjet da moraju ići u jaku kampanju kako bi postigli što bolji rejting na stranici European Best Destinations, izjavio je Ante Galić, zadužen za PR i marketing. On je izrazio uvjerenje kako bi bili zadovoljni da Zadar uđe među prvih 10 gradova, dok bi ulazak u TOP 5 bio prestiž za turistički Zadar.
Zadar kao jedini grad u Hrvatskoj ove godine ušao u uži izbor od 20 gradova te nominiran u natjecanje za Najbolju destinaciju 2016. godine putem sustava European Best Destinations www.europeanbestdestinations.com. Glasovanja je počelo 20. siječnja i traje do zaključno 10. veljače 2016. godine.
Ovim putem pozivamo sve Zadrane, građane Republike Hrvatske i sve naše goste da glasuju za Zadar i time pridonesu uspjehu ove vrijedne kampanje za koju je dovoljno kliknuti na link www.vote.ebdest.in i odabrati grad Zadar. Pritom nije potrebna bilo kakva registracija na predmetnoj stranici.
European Best Destinations je europska udruga sa sjedištem u Bruxellesu, nastala s ciljem promicanja kulture i turizma u Europi. U suradnji s turističkim uredima i udrugom EDEN, na europskoj i svjetskoj razini promovira se veće razumijevanje bogatstva, raznolikosti i kvalitete europskih destinacija. Obraćajući se novoj publici vezanoj za internet, udruga igra važnu ulogu u promicanju Europe kao najveće skupne turističke destinacije u svijetu. Mjesto je susreta turističkih ureda i svjetskih putnika i najvažniji on-line kanal za otkrivanje europskih posebnosti. Od 2009. organizacija surađuje s većinom turističkih ureda u Europi te nagrađuje i ističe najposjećenije destinacije putem svoje web stranice i društvenih mreža. Broji više od 2,5 milijuna posjetitelja uz tisuće pratitelja na Facebook-u, Twitter-u, Google+u, Pinterest-u, a procijenjena PR i medijska vrijednost objava na stranici vrijedi više od cca. 26,000,000 EUR.