ZADAR- Direktorica Zračne luke, Irena Ćosić našla je shodnim uputiti ispravak krivih navoda iz teksta objavljenog pod naslovom Zračna luka u minusu prometa i poslovanja.
Ispravila je statistički podatak o prometu u srpnju, koji je zapravo točan. Radi se o padu od 17 posto, ali to nije smanjenje prometa od 17 posto u prvih sedam mjeseci. Manje važno. Na kraju će ukupan minus godine biti 4-do pet posto, poruči nam je glasnogovornik Zračne luke Nikola Barač, nakon objavljenog teksta.
U njemu se ističu i podaci o poslovanju u 2014. godinu koji su prošli skupštinu i reviziju. Međutim, direktorica Zračne luke naša je za potrebnim referirati se o financijskom izvješća za prvih šest, odnosno 9 mjeseci ove godine, o čemu nije bilo niti slova u spornom tekstu.
I ono što je najvažnije. Direktorica Ćosić, na žalost nije opovrgnula informaciju da Ryanair najavljuje kako će letjeti tek od svibnja, a ne od kraja ožujka, odnosno travnja, kako su to radili proteklih godina i utjecali na povećanje predsezone u turizmu. A da interes turističkih kuća utječe na avio – promet o tome je u spomenutom tekstu jasno napisano i rečeno. A direktorica Zračne luke nije nikad u javnosti spomenula da je iz Zračne luke odletio i let za München nacionalne avio- kompanije na koju bi trebala utjecati i ona, ako već ne može na irsku kompaniju koja ima bazu u Zemuniku.
PS. Zračna luka Zadar ima sezonski karakter pa uz broj od 98 stalno zaposlenih, zajedno s brojem sezonaca, koji je za 20 povećan u 2014. godini, ukupno 149 ljudi je plaćeno iz prihoda Zračne luke. A to je povećalo trošak za 2.3 milijuna kuna, navodi se u izvještaju o poslovanju u 2014. godini, objavljen na stranici Zračne luke Zadar.
Prenosimo njeno najnovije očitovanje
Budući da se i dalje nastavlja pritisak na rad Zračne luke Zadar s nepouzdanim informacijama moram se očitovati i to kako slijedi:
Nije nebitno reći da je za prvih sedam mjeseci manjak nije bio od 17% nego da je to bilo samo u srpnju ove godine. Napisan je broj putnika koji je sa 25.09.2015. za 15.000 što je nekih 3,5% manje u odnosu na prošlu godinu što je u biti uspjeh imajući u vidu da smo krenuli sezonu unaprijed s manjkom od 40- ak tisuća putnika koje je dovozio ScandJet, Eurolot,CTN s Munchenom. Uspio se nadoknaditi veći dio tih nedostajućih linija s boljom popunjenošću postojećih zrakoplova. Špekulacije o letovima Ryanaira nije potrebno komentirati kad je rečeno da će se detalji dogovoriti sredinom listopada u Dublinu i tada će javnost imati prave i točne informacije. Ukoliko pogledate travanj 2016. može se vidjeti da već ide prodaja za Zadar. Što se tiče Munchena iz Croatia Airlinesa su nam otvoreno rekli da su otišli tamo jer im je ponuđeno 300.000 eura dodatne potpore koju su dobili od tamošnje turističke zajednice???A što bi mi trebali od zarade 500.000 kuna koliko je bilo na toj liniji dati 300.000 eura(kojih btw niti nemamo ni mi ni TZZŽ) i biti u gubitku??Referirala sam se na izvješće jer se već u naslovu spominjao minus u poslovanju te u samom tekstu gdje se spominjalo financijsko izvješće za 2014.. Naravno da nisam komentirala 2014g. to izvješće je prošlo i usvojeno i što ste i sami rekli, nego novo zadnje 6- mjesečno izvješće. O plaćama sam isto navela u prethodnom priopćenju zašto se promijenio broj onih na ugovor o radu, jer se ne mogu studenti zapošljavati na radnim mjestima koje iziskuju stručnu osposobljenost . Kad se računa prosječan broj zaposlenika da se povećao iz prije rečenog razloga za 20 pa izračunajte 20 bruto plaća za 12 mjeseci koliko to iznosi?? Ukupan godišnji brutto iznos za plaće od 19 mln kuna je uvijek isti i nepromijenjen je još od 2013g.