ZADAR- Iako je početkom lipnja, kada su službeno počeli radovi na rekonstrukciji putničke zgrade Željezničkog kolodvora, rečeno kako će McDonalds biti otvoren početkom listopada, nestrpljivi obožavatelji tog brenda brze hrane još ne znaju kad će kročiti u prvi McDonald s u Zadru.

Nažalost, ne možemo vam reći točan datum otvaranja McDonaldsa, ali vam možemo potvrditi da su radovi na željezničkom kolodvoru u tijeku, poručili su na Facebook stranici koja je otvorena za McDonalds u Zadru.

Stanje građevinskih radova na gradilištu kolodvora nije perspektivno. Grubi građevinski radovi trebali su, prema najavi za javnost, biti završeni do Velike Gospe, ali je prema našim fotografijama očito da građevinari još nisu završili prvu fazu radova. Na otvaranje McDonalds restorana kao i trgovine Billa nestrpljivo čekaju i oni koji su dobili posao po natječajima objavljenim još početkom ove godine. Za Billu u Zadru oglašen je natječaj za mesare i voditelje odjela i prije dva tjedna.

Ukupna vrijednost investicije je 4 milijuna eura. Kolodvorsku zgradu iznajmila je od Hrvatskih željeznica - Infrastrukture na 20 godina izraelskoj tvrtci Mazna Holdings, koja slične Sara centre namjerava urediti i u drugim željezničkim stanicama. Mazna Holdings je izraelska obiteljska tvrtka specijalizirana za ulaganje i razvoj nekretnina. Primjerice, u zadnjih pet godina u Švedsku su uložili 40 milijuna eura i tamo upravljaju sa 60.000 četvornih metara rekonstruiranih nekretnina, objavio je Privredni vjesnik, navodeći kako je komercijalizacija zgrade Željezničkog kolodvora u Zadru u budući Sara centar Zadar pilot projekt.

Bruto površina budućeg centra je 3700 četvornih metara, dok mu je neto površina 2200 četvornih metara. Poslovna praksa Mazna Holdingsa je da obnovljene objekte predaju najmoprimcima u roh bau stanju, nakon čega najmoprimci uređuju prostor u skladu s namjenom i svojim vizualnim identitetom. U Sara centru bit će zaposleno ukupno 120 osoba, a u ljetnoj sezoni i više, a samo će McDonalds i Billa imati od 80 do 100 zaposlenika.

Prema naknadnim uvjetima HŽ Infrastrukture, koji su doveli u pitanje njihov projekt, uz dodatne troškove, zgrada je morala zadržati nadstrešnicu i osigurati prostor za prodaju karata „vlakova bez voznog reda".