ZADAR- Preseljenjem trajektnog pristaništa iz Gradske luke u Gaženicu, ovog ljeta će biti nedefinirana namjena dviju ukrcajnih traka uz koje i dalje stoji znak zabrane parkiranja i pauka.
Ravnatelj Lučke uprave, Emil Bilić pojasnio nam je kako obalnim dijelom oni gospodare, ukrcajnim trakama Grad Zadar, a Hrvatske ceste su vlasnici kolničkog djela Liburnske obale.
Iz Odjela za komunalne djelatnosti nakon 15 dana čekanja nismo dobili odgovor što će biti s prostorom ukrcajnog dijela sad već bivšeg trajektnog pristaništa. Sam gradonačelnik Božidar Kalmeta, također nije imao rješenje za taj „zrakoprazni prostor” na Polutoku. Pogotovo jer se radi o pomorskom dobru za koji treba ishoditi i koncesiju za parkiranje koje organizira i naplaćuje Obala i lučica.
Iz Odjela za graditeljstvo tražili su od Hrvatskih cesta da se u projektu rekonstrukcije Liburnske obale to pretvori u parkiralište uz zeleni pojas, a da se oslobodi nogostup uz Muraj od parkiranja vozila. U Hrvatskim cestama uvažili su zahtjev po kojem više neće biti parkiranja na nogostupu uz državnu cestu, a što će biti s ukrcajnim trakama, to je, kako doznajemo, stvar gradske uprave.
Taj prostor prestao je biti gradilište, a kako stvari stoje, ovog ljeta će tamo biti posla za pauk službu, jer nitko nije skinuo prometne znakove koji su važili za vrijeme kada su se u tom dijelu Liburnske obale ukrcavala vozila ne trajekt za Preko. Na suprotnoj strani, nekad ukrcajna traka na trajekt za Brbinj, pretvorena je u parkiralište na koje „pauk” ne operira.