ZADAR – Ploveći na Ilirijinom brodu Nada, Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice, pod predsjedanjem ministra Darka Lorencina, odlučilo je kako će za projektu zajedničkog oglašavanja u javnom i privatnom sektoru uložiti 43 milijuna kuna. Za reklamu Ryanaira, udio HTZ-e bit će dva milijuna kuna manji.
Ministar turizma Darko Lorencin kazao je kako je u Ryanair dosad uloženo 90 milijuna kuna. Molim vas da zapamtite taj iznos, podvukao je Lorencin u razgovoru za zadarski list. Pitanje je, kazao je Lorencin, dobivamo li i jesmo li dobili što smo mogli s tim novcem. Ministra je bio kritičan prema takvom načinu vezivanja zadarskog turizma samo uz jedan subjekt, navodeći kako nema relevantnih podataka o korisnosti putnika Ryanaira za zadarsku destinaciju na kojoj ostaju tek dva dana.
Ipak, ministar Lorencin je u ime HTZ obećao i dalje podršku tom projektu skupog oglašavanja zadarske destinacije na stranicama Rynaira, ali u smanjenom iznosu.
Zadar je, prema riječima Lorencina, dobio od HTZ-a financijsku podršku za TUI fly (charter letove koji su vezani uz Falkensteiner. Op.a) i letove španjolske kompanije i Vueling. Po kojim kriterijima, obzirom da ministra Lorencin teško priznaje kako su putnici Ryanaira donijeli produžetak sezone Zadre i zamah ulaganja u turistički smještaj.