ZADAR- Usporedo s radovima koji su na obnovi Kneževe palače počeli prije koji dan, iz projekta koji se financira s 38 milijuna kuna iz EU fonda, ugovorna je obaveza javne promocije za koju će paket koštati 635 tisuća kuna.
Prva javna nabava objavljena je za iznos od 99 tisuća kuna, za koliko će najpovoljniji ponuditelj izraditi promidžbeni materijal na temu „Obnova i
turistička valorizacija kulturno povijesnog kompleksa Kneževe palače financiranog iz sredstava Europskog fonda za regionalni razvoj”.
Prema potpisanom ugovoru u obavezi smo izrade web stranice Kneževe palače, brošure Priča o Zadru, letaka, turističke valorizacije. Sve će to biti namijenjeno građanima i turistima, kao i onima koji će sutra upravljati Kneževom palačom, rekao nam je koordinator projekta, pročelnik Šime Erlić.
Za sada je to Narodni muzej, koji je na račun projekta zaposlio jednu osobu koja će se isključivo baviti marketingom projekta obnove Kneževe palače. Radi se o Loreni Peroš, kazao nam je Erlić, kazavši kako ona radi i na doktoratu. Peroševa je prije četiri godine obranila magisterij na temu Uloga lokalnog medija u očuvanju kulturnog identiteta (na primjeru Zadarskog lista)”.
Njeno zaposlenje u Narodnom muzeju financira se iz novaca od projekta, ali ne iz promidžbenog paketa od 635 tisuće kuna.