ZADAR– Međunarodna trajektna veza između Zadra i Ancone uspostavlja se 1. lipnja. Još uvijek se ne zna hoće li trajekt Zadar isploviti prema prekomorskom susjedu s Istarske obale ili iz Gaženice.
Na Istarskoj obali postoji tzv carinski paviljon, a u Gaženici još nema nadstrešnice koja bi trebala carini i graničnoj policiji za obavljanje pregleda putnika i tereta. Zbog toga Lučka uprava Zadar još nije dobila sve suglasnosti. Ravnatelj LUZ-a Emil Bilić stoga nije mogao reći hoće li Zadar preseliti u Gaženicu što je njihova tendencija.
Znat će se za desetak dana, javnost će biti obaviještena, rekao nam je danas Bilić, kojem smo isto pitanje postavili prošli tjedan.
Do konačne odluke nije na odmet prenijeti iskustva putnika iz Ancone, velike luke u kojoj je putnički promet loše organiziran za 30 eura lučke pristojbe koja se plaća u cijeni putničke karte. Putnici u luci Ancona kartu mogu kupiti u zabačenoj zgradi. Od tzv. putničkog terminala do ukrcaja na brod predstoji pješačenje od dva kilometra. Autobusi voze puno rjeđe nego li oni za Gaženicu.