Na Sveučilištu u Zadru će se 20. i 21. ožujka 2015. održati stručni skup Reggio koncepcija u predškolskom odgoju i obrazovanju.
Skup je namijenjen odgojno-obrazovnim djelatnicima iz sustava ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, a njegovi ciljevi su usmjereni prema boljem upoznavanju i razumijevanju Reggio alternativne koncepcije (pogled na dijete, osnovna obilježja ustrojstva odgojno – obrazovnog procesa, uloga odgajatelja, osnovna načela odgojno-obrazovne djelatnosti).
Koncepcija Reggio Emilia predstavlja suvremenu koncepciju u predškolskom odgoju i obrazovanju koja je zastupljena u predškolskim programima diljem Europe, a rastući interes se uočava u zemljama Sjeverne Amerike, Azije i Australije. Ovaj pristup je nastao kao kompenzacijski program u istoimenoj talijanskoj pokrajini, a pokrenuo ga je Loris Malaguzzi s idejom da okruženje u kojem se živi i uči ima snažan utjecaj na učenje i uspjeh. Polazište u odgojno-obrazovnom radu je životna svakodnevica, doživljaji djeteta, interesi i zbivanja koji su ujedno i sadržaji rada s djecom. Cjelokupni rad baziran je na međusobnoj interakciji i partnerskom odnosu triju međusobno povezanih čimbenika: djeteta kao ishodišta, odgajatelja kao čimbenika razvoja i teme kao čimbenika istraživanja i otkrivanja. Kod djece se razvija aktivno učenje, sposobnost opažanja, kreativnost, samostalnost.