BMW će po prvi puta svjetsku promociju svog vozila organizirati u Hrvatskoj, i to u Zadru. Od 16. do 30. travnja trajat će predstavljanje njihovog novog vozila na tri lokacije na Poluotoku ( ispred sv. Stošije, Arsenala i na Pozdravu Suncu), te , kao posebna atrakcija, na pontonu u uvali Jazine. Tim je povodom održan prvi radni sastanak u Maloj vijećnici Grada Zadra.
– Apsolutno podržavam ovaj projekt, izuzetno sam počašćen kao gradonačelnik Zadra što je BMW odabrao baš Zadar za promociju svog vozila, jer je to sjajna promidžba za grad u turističkom smislu, naročito u predsezoni, rekao je gradonačelnik Božidar Kalmeta.
Damir Kirasić iz tvrtke BMW pojasnio je da je ovo prvi put da se svjetska promocija nekog njihovog vozila odvija u Hrvatskoj. Trajat će skoro mjesec dana, a u 8 grupa će doći preko 300 svjetskih novinara u tom periodu u Zadar. Osim promocije za medije, bit će mogućnosti da i građani vide automobil i upoznaju se s njegovim dizajnom, koncepcijom i tehničkim karakteristikama. Naime, na tri lokacije u gradu bit će postavljeni paviljoni u kojima će se moći razgledati vozilo i dobiti informacije o njemu. Najatraktivniji izložbeni prostor bit će postavljan na pontonu u uvali Jazine, gdje će se automobil predstavljati medijima.