ZADAR- Pregledom najnovijeg izvještaja donacija i medijskih troškova kampanje za izbor predsjednika RH- a, mediji u Zadru jedva su dobili „mrvice” od milijuna koji su prikupljeni za dvoje predsjedničkih kandidata.
Od kampanje SDP-ovog kandidata Ive Josipovića samo je 10 266 kuna dobio Elektronski Zadar (ezadar). Nisu Zadrani puno niti donirali kampanju aktualnog predsjednika. On je prikupio 135 privatnih donacija, među kojima je biogradska hotelska kuća Ilirija, do sad donator HDZ-a, za Josipovića uplatila 20 tisuća kuna dok je Radmila Marija priložila sto kuna.
Hoteli Zadar bili su daleko izdašniji u kampanji HDZ-ove kandidatkinje Kolinde Grabar Kitarović. S 50 tisuća kuna oni, na listi od 550 donatora koji su prikupili tri milijuna kuna, predvode one sa zadarskog područja.
Tvrtka Diklo gradnja uplatila je 20, Adriatic gradnja 10 tisuća kuna, kao i Elektromont, dok je Vigens priložio 5000 kuna. Ostalo su fizičke osobe.
Žarko Šango iz Privlake uplatio je 10 245 kuna, Tihomir Marušić 7000, Berislav Babajko iz Ista 5000 kuna, koliko je uplatio i Stjepan Roko Bilaver. Tomislav Škara iz Škabrnje uplatio je 4000 kuna, Vlatko Zagorec iz Bibinja 3 800 kuna, dok je Joso Nekić kampanju donirao s tri tisuće kuna. Po 2 500 kuna uplatili du Danijel Telesmanić, Mate Petrić, Hrvoje Supičić i Ivo Baturić, dok je dr. Mile Gverić uplatio tisuću kuna.
Zadarskim medijima se vratilo tek 23 tisuće kuna, bez PDV-a. Ross je dobio 5000 kuna, RTD 6 125 kuna, a na račun Narodnog lista u tri navrata uplaćeno je ukupno 17 120 kuna.
Za medijski prostor kampanje utrošeno je 2.4 milijuna kuna, a najviše, 452 tisuće kuna dobila je mostarska kuća Katarina, koja je svoj TV nazvala Kolinda, iščitava se iz izvještaja troškova.