ZADAR- Svaka od čeličnih rampi koje bi se trebale nadograditi u Novoj luci Gaženica koštat će 40.000 eura, a njihova izrada će biti financirana sredstvima iz postojećeg ugovora s Njemačkom razvojnom bankom, kazao je to početkom listopada Krešimir Rendeli, predsjednik Upravnog vijeća Lučke uprave Zadar.
Ali Lučka uprava još nije dobila zelen svijetlo za taj dodatni trošak.
Intenzivno pregovaramo s bankom koja bi najkasnije u ponedjeljak trebala dati odobrenje za financiranje rampi, kazao nam je u četvrtak Emil Bilić, ravnatelj Lučke uprave Zadar.
Iako su se rampe već trebale raditi i testirati, u Lučkoj upravi nadaju se kako će se trajektni promet ipak izmjestiti pred kraj siječnja 2015. godine.
Do tada će se provesti tehnički pregled za privremenu putničku zgradu, ali bi se trebala riješiti i lučka infrastruktura.
Još se ne zna tko će dobiti koncesiju za privezivanje brodova u Gaženici. Jadrolinija kao najpovoljnija na natječaju još se nije očitovala o tome kako će sami sebi plaćati tu uslugu. Time taj natječaj još nije okončan, kazao je Bilić.
Nije okončan niti natječaj za dvojicu lučkih nadzornika u Gaženici. Za dva radna mjesta stiglo je 45 prijava. Napravljen je uži izbor kandidata koje čeka razgovor s koordinatorom sigurnosti lučkog prometa.
On je također izabran na natječaju, a hoće li i kada preuzeti novi posao, to u Lučkoj upravi još ne znaju. Zna se samo da će dosadašnji koordinator kapetan Ivica Gerlanc u mirovinu krajem ove godine.
Od sva tri natječaja, koja su istodobno objavljena, riješeno je samo mjesto voditelja službe za održavanje lučke infrastrukture. Na to mjesto je izabran Andrija Šarić. On će voditi računa o „servisiranju” infrastrukture u novoj luci iz koje se ovih dana iseljava Strabag, tvrtka koja je izgradila luku i koja se javila za gradnju putničke zgrade na natječaj koji je poništen. Strabag je dao investitorima jamstveni rok od dvije godine za Gaženicu.