Još jedna Zadar DigIT konferencija privedena je kraju, a nakon slegnutih dojmova, s malim vremenskim odmakom te provedenom evaluacijom među posjetiteljima, organizatori itekako mogu biti zadovoljni postignutim ove godine.
Prije svega, broj posjetitelja konferencije narastao je na preko 250, ove godine slušali smo preko 17 predavača, od čega 5 međunarodnih, čak 5 radionica, izlagalo je 4 partnera, a broj medijskih i sponzorskih partnera značajno se povećao.
Kako je u intervjuu za video prilog Zadar DigIT konferencije rekao Tomislav Krištof, voditelj katedre za digitalni marketing u Algebri – današnja situacija na tržištu digitalnih znanja i kompetencija u Hrvatskoj jasna je utoliko što nam je nakon početne zbrke set vještina i znanja za karijeru u digitalnom marketingu donekle poznat.
S druge strane, s obzirom na dinamiku digitalnog marketinga, ta je znanja neprestano potrebno dopunjavati, unapređivati i zapravo stalno biti u dodiru s tržištem, trendovima i potrebama. Tek takvo strukturno zadovoljavanje potreba donijet će važne promjene i u kvaliteti proizvoda i prezentaciju u turizmu.
U skladu s time, preko 80 posto ispitanih posjetitelja konferencije izrazilo je spremnost i želju dodatno se obrazovati u nekom od digitalnih područja relevantnome za određeni tip turističke usluge.
Zadar DigIT napravio je u svome drugom izdanju važan iskorak i prema međunarodnoj konferenciji, dovevši četiri zanimljiva i relevantna gosta koji su posjetiteljima kroz predavanja i radionice prenosili svoja iskustva i znanja te pokazali kako centralna i glavna osovina svakog uspješnog nastupa online se naposljetku svodi na kvalitetan sadržaj koji preživljava trendove i platforme. A hrvatski kapaciteti za priču, sadržaj, kulturno i povijesno naslijeđe – nadamo se tek čekaju svoje vrijeme za puni sjaj.
Gianluca Laterza iz TripAdvisora, Hans Petter Aalmo iz Visit Norwaya, Zornitza Yovcheca iz Augmented Reality Laba te Bart i Sanne van Poll sa svojim Spotted by Locals mobilnim vodičima dali su jednu novu dimenziju cijeloj edukativnoj i zabavnoj priči te najavili 03 Zadar DigIT s još više radionica i primjera za unapređenje digitalnih znanja.
Posjetitelji Zadar DigIT-a bili su turistički stručnjaci iz svih relevantnih turističkih institucija i tvrtki: turističke zajednice (Karlovac, Rab, Crikvenica, Vukovarsko-srijemska), hotelske kuće (Ilirija hoteli, Falkensteiner, Maistra, Hotel Palace, Terme Tuhelj, Pinebeach, Istraturist, Jadranka hoteli i kampovi, Bluesun hoteli, Turisthotel, Hotel Pinija), turističke agencije (Uniline, Feral Tours, Siesta, Val Tours, Lošinia), Nacionalni park Krka te još mnogo ostalih digitalnih i turističkih stručnjaka, iznajmljivača te poduzetnika u turizmu.