Po prvi puta u jednom dijelu Zadra, promet je pod javnim nadzorom.
Na raskrižju Splitske ulice i ulice Domovinskoga rata postavljen je sustav koji omogućuje određenu razinu automatike, kazao je pročelnik Odjela prostornog uređenja i graditeljstva Grada Zadra, Darko Kasap.
Postavljeni su senzori na semaforima koji omogućavaju u trenutcima manjeg prometa ili manje gužve, manje frekvencije prometa na raskrižjima, bolju i veću protočnost. Mi smo iste ovakve senzore već ugradili na raskrižju ulice Petra Skoka i ulice Ante Starčevića.
Kada bude završena Ulica Hrvoja Čustića dovršena, i tamo će također takav sustav profunkcionirati, dodao je Kasap.
Za što bolju protočnost prometa na cijelome gradskom području trebao bi u budućnosti osigurati Inteligentni transportni sustav na kojem se radi u suradnji s Ministarstvom prometa.
– Cilj bi trebao biti iz jedne upravljačke sobe upravljati cjelokupnim prometom, preusmjeravati promet sa opterećenih raskrižja na manje opterećena, omogućavati paljenje i gašenje zelenih valova i u konačnici vršiti analizu cjelokupnog prometa kako bi se dobila i veća protočnost. Samim tim to znači i jednu određenu zaštitu okoliša, smanjenje emisije CO2 i sve ostale benefite koji se dobivaju kroz ovakav projekt, ističe pročelnik Kasap.
U toliki iznos, koji će Grad Zadar aplicirati prema EU fondovima, uračunata je i izgradnja nekoliko prometnica koje nedostaju za bolju protočnost prometa u gradu..
Po prvi puta u jednom dijelu Zadra, promet je pod javnim nadzorom.
Na raskrižju Splitske ulice i ulice Domovinskoga rata postavljen je sustav koji omogućuje određenu razinu automatike, kazao je pročelnik Odjela prostornog uređenja i graditeljstva Grada Zadra, Darko Kasap.
Postavljeni su senzori na semaforima koji omogućavaju u trenutcima manjeg prometa ili manje gužve, manje frekvencije prometa na raskrižjima, bolju i veću protočnost. Mi smo iste ovakve senzore već ugradili na raskrižju ulice Petra Skoka i ulice Ante Starčevića.
Kada bude završena Ulica Hrvoja Čustića dovršena, i tamo će također takav sustav profunkcionirati, dodao je Kasap.
Za što bolju protočnost prometa na cijelome gradskom području trebao bi u budućnosti osigurati Inteligentni transportni sustav na kojem se radi u suradnji s Ministarstvom prometa.
– Cilj bi trebao biti iz jedne upravljačke sobe upravljati cjelokupnim prometom, preusmjeravati promet sa opterećenih raskrižja na manje opterećena, omogućavati paljenje i gašenje zelenih valova i u konačnici vršiti analizu cjelokupnog prometa kako bi se dobila i veća protočnost. Samim tim to znači i jednu određenu zaštitu okoliša, smanjenje emisije CO2 i sve ostale benefite koji se dobivaju kroz ovakav projekt, ističe pročelnik Kasap.
U toliki iznos, koji će Grad Zadar aplicirati prema EU fondovima, uračunata je i izgradnja nekoliko prometnica koje nedostaju za bolju protočnost prometa u gradu..