U organizaciji Hrvatske turističke zajednice sinoć je u londonskom Queens klubu, britanskim medijima, turoperatorima i agentima te brojnim javnim osobama i uglednicima predstavljen projekt Hrvatska 365.
Više od stotinu nazočnih gostiju, zahvalivši im na dolasku i interesu iskazanom za projekt, pozdravio je direktor Glavnog ureda Ratomir Ivičić. Nakon uvodnoga govora direktora Ivičića, kratkom prezentacijom predstavljeni su ciljevi i glavne odrednice kampanje Hrvatska 365, čiji je glavni naglasak na razvoju atraktivne i konkurentne destinacijske ponude s dodanom vrijednošću u razdoblju pred i posezone. Isto tako, prilikom predstavljanja projekta naglašeno je kako je Hrvatska izvanredna destinacija u kojoj se može uživati tijekom cijele godine, a činjenica da je britanskim gostima udaljena na samo dva sata leta, jedna je od značajnijih komparativnih prednosti. Šest ključnih proizvoda koji nose kampanju predstavljeni su kroz brojne aktivnosti Hrvatske turističke zajednice, a svakako je jedna od najznačajnijih i partnerska suradnja na nedavno lansiranoj web stranici BBC-ja pod nazivom BBC Earth.
‘Ovaj projekt leži na sinergiji svih dionika u turizmu i cjelokupnog turističkog sektora. Turisti s britanskog tržišta dolaze nam svake godine u velikom broju čime postaju naši najbolji ambasadori. Posjetiti Hrvatsku znači doživjeti Hrvatsku i biti dio nečeg posebnog’, rekao je direktor Ivičić pri predstavljanju projekta Hrvatska 365.