Prekjučer je s malog pontonskog pristaništa u Resniku poletio zrakoplov De Havilland Twin Otter 6-300 s prvih 19 putnika za Jelsu. Time je počela nova era povezivanja hrvatskih otoka i priobalja hidroavionskom vezom. Prema riječima zadarskog dožupana Rudolfa Dvorskog, upravo je Zadar trebao, nakon kasnih 20-tih godina prošlog stoljeća, imati čast da prvi, ponovno revitalizira ovaj način prometovanja.
Postojeće brzobrodsko, napose trajektno povezivanje zadarskih otoka s priobaljem, prepuno je kontroverzi. Primjerice, jeftinije je avionom stići do Londona, nego odvesti čeveročlanu obitelj automobilom na kupanje u Ždrelac. Na drugu stranu, plivački maratonci preplivaju zadarski kanal za 50-tak minuta dok trajekt vozi 20-tak minuta, nerijetko pola sata. No, to u Zadarskoj županiji i Gradu Zadru nisu prepoznali pa su, prema riječima dožupana Dvorskog, na raznim birokratskim razinama, osobito vezanim za prostorno planiranje otvoreno opstruirali ovaj projekt.
Dvorski kaže da je već bio postignut dogovor o noćnom baziranju zrakoplova na ZL Zadar jer hidroavion nakon svakog dana letenja treba temeljito oprati od slane morske vode i osušiti.