Ministar mora, prometa i infrastrukture Siniša Hajdaš Dončić sastao se s Europskim bankarima oko nastavka financiranja u luci Gaženica. Na završnom je sastanku sa EIB-om i KfW-om prihvaćen jedan od jeftinijih modela iz čega proizlazi da će novi trošak izgradnje reducirane zgrade biti za gotovo 300 posto manji od zaprimljene ponude za stari objekt. Površine su smanjene, čime su i troškovi buduće investicije svedeni na 12,4 milijuna eura ili 930 eura po kvadratnom metru.
-Naša zamisao je bila da oplemenimo prostor u Gaženici i stvorimo perspektivu za budućnost kako bi se od 2017. godine tu mogla raditi neka priča o domaćoj luci za cruising putovanja. Ako gledamo Hrvatsku, Zadar realno ima kvalitativne prednosti jer ima Zračnu luku, veliki broj hotela s pet zvjezdica i povezanost autocestom do glavnog grada, čime udovoljava svim uvjetima koji su operaterima bitni. Sve to Zadar čini pogodnim za privatni biznis, ali ukoliko neće biti suradnje lokalne turističke zajednice, Grada Zadra, Zadarske županije i Lučke uprave Zadar, te sustavnog unapređivanja turističke ponude i zajedničkog nastupa na sajmovima, od silne najave cruisera neće biti ništa – za Zadarski je list kazao Hajdaš Dončić.
Na pitanje novinara je li politika uplela prste u gradnju u Gaženici ili je cijeli problem bio u rješavanju financija i ostale dokumentacije, Hajdaš Dončić je odgovorio -U političkom amialu nikada nitko nikoga nije sprečavao da se razvija, niti grad Zadar, niti projekt Gaženica. Pokušavalo se samo radove izvesti na racionalan način i animirati Grad Zadar da se angažira u projektu i da ga medijski podupire. Kako je ovo državni projekt, jer se radi s javnim novcem, odnosno država otplaćuje kredite, od grada se očekivalo sufinanciranje gradnje terminala koji je suprastruktura. Na taj način završetak radova bi se ubrzao, no za to nije bilo sluha. Srećom, i bez Grada Zadra, našli smo rješenje.