Dopisi i molbe da se natječaj za koncesiju ne raspisuje dok se ne raščisti sitiuacija nisu pomogli. Ministarstvo prometa je upravo objavilo natječaj za koncesioniaranje luke nautičkog turizma Marina Zadar, a rok podnošenja ponuda je do 28. rujna, javlja portal MediaPress.
– To je katastrofa! Nevjeratno je da nitko nije reagirao na naše zahtjeve, dopise, nego su naprosto raspisali natječaj kao da je sve sasvim čisto, ogorčen je Robereto Motušić, direktor Tankerkomerca.
– Riječ je o bahatom i u biti nekulturnom ponašanju, zar takvima plaćamo porez da nam ni na ovakve zahtjeve ne odgovaraju?
Tankerkomerc je o problemima oko nepriznavanja tridesetgodišnjeg ulaganja u infrastrukturu marine pisao Mininstarstvu prometa i pomorstva, Ministarstvu financija i DORH-u u Zagrebu i županijskom državnom odvjetniku Ivanu Glaoviću u Zadru odmah nakon što je Vlada dala signal kako kreće u postupak koncesionioranja. Nadali su se da se postupak može zaustaviti. No natječaj je upravo objavljen u sustavu javne nabave i više nema nazad.
– Neprihvaltjivo je da svi oni tvrde kako je sve u redu, a sudski postupci još traju. Sad se traži koncesionar za marinu kao da Tankerkomerca nikada nije bilo. Naravno da se nećemo predati, poduzet ćemo sve moguće radnje, a bit će i nekih akcija koje će mnoge iznenaditi, najavljuje Motušić.
– Ni otvaranje vrijedne izložbe umjetnina u hangaru marine na koju su došli mnogi uvaženi gosti nije pomogla da se situacija oko koncesije riješi.
– Pozvali smo i tri ministra, ministra prometa, ministra turizma i ministricu kulture jer se radilo o značajnoj manifestaciji, a nitko nam se ni javio nije da ne može doći, a kamo li da je došao. Znaju doći na otvaranje svakavih prčvarnica, a ovo kao da nije postojalo za njih i sad su se svi razbježali na godišnje odmore. A nama gori pod nogama. Neće na ovome sve završiti, razočaran je Motušić ovakvim ishodom borbe za Tankerkomerc.
Naime, raspisivanjem natječaja za koncesiju u biti je predstečajna nagodba proglašena nevažećom, sve kreće ispočetka, a u biti se tvrtka sa 117 zaposlenih izravno tjera u stečaj koji može nastupiti odmah nakon zaključenja natječaja za koncesiju. Nastavak priče očito slijedi.
(Mediapress)