I ugledni tjednik The Economist uočio je kako je hrvatski nacionalni avioprijevoznik Croatia Airlines nakon niza godina poslovanja u crvenom, 2013. napokon završio u plusu.
‘Sada CA ubire plodove programa restrukturiranja koji je popratio pristupanje Hrvatske Europskoj uniji, a koje je, za razliku od nečlanice Srbije, izložilo zemlju strogim pravilima vezano uz državne potpore’, piše tjednik
Vezane teme
‘Kada se 90-ih godina sedam bivših jugoslavenskih republika razišlo, svaka je osnovala svog zračnog prijevoznika kao potvrdu neovisnosti. Pet bivših jugoslavenskih republika zadržalo je svoje aviokompanije: Srbija, Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina te Crna Gora. Iako se ideja o spajanju u regionalni klaster.
Panregionalni nacionalni zračni prijevoznici nisu nov pojam. Na područjima gdje brojne male države nemaju dovoljno stanovnika i sredstava kako bi financirale letački projekt koji ugađa nacionalnoj taštini, udruživanje ima smisla. No The Economist piše da se navedene zrakoplovne kompanije opiru udruživanju te umjesto toga traže strateške ulagače.