Zadarska turistička sezona mogla bi konkurirati s lampionima za Valentinovo za Top doživljaj u 2015. godini.
Iako to nije manifestacija koja je osmišljena u turističkim uredima, na žalost, prema pisanju Slobodne Dalmacije, to je jedina manifestacija s kojom TZ Grada Zadra konkurira za oznaku PPS koncept. Radi se o programu Hrvatske turističke zajednice kojim se nominiraju doživljaji u post sezoni koji će se ponuditi gostima.
Za razliku od ostalih dalmatinskih destinacija koje su predložile zbir manifestacija za Top iskustvo u 2015. godine, Zadar ima samo lampione. I to s napomenom kako bi pravi zimaski doživljaj za goste Zadra treba osmisliti proširenjem programa puštanja lampiona za Valentinovo.
Priča o letećim lampionima krenula je prije dvije godine iz tvrtke Galea koja je povezala s Valentinovom te oplemenili humanitarnom akcijom za pomoć Društvu “Naša djeca” Zadar.
Toliko o kreativnosti zadarske TZ koja već godinama propagira produžetak sezone. Za to sve zasluge za sada pripadaju Ryanairu. Poneki zalutali turisti i ovih dana po Gradu traži doživljaj. Dogodine će doći zbog Valentinova.