Na natječaju koje je Hrvatsko društvo učitelja i profesora njemačkog jezika ( KDV) raspisalo za učenike i studente njemačkog jezika na temu: „Ja i moj njemački u Hrvatskoj i Europi na putu” prvo mjesto osvojili su učenici Osnovne škole Nikola Tesla iz Gračaca pod mentorstvom profesora Ivice Leovca.
Njihov zadatak bio je zadanu temu obraditi u nekom medijskom obliku, a oni su odabrali film i oduševili žiri koji ih je zasluženo nagradio prvim mjestom. Ovaj rezultat je samo dio onoga za što su se učenici trudili sa svojim voditeljem, jer u okviru izvannastavnih aktivnosti u OŠ Nikole Tesle djeluje dramska skupina na njemačkom jeziku.
– Od mogućih 30 bodova naš filmski projekt „Die Zukunft wartet auf uns”
(„Čeka nas budućnost”) osvojio je 29,666 bodova, to jest 1. mjesto. Film je priča o Anni iz Švicarske koja bez znanja hrvatskog jezika dolazi u Lukin razred i o Luki koji zbog Anne počinje učiti njemački jezik…, kazala nam je Ružica Tulumović, ravnateljica Osnovne škole Gračac koja je prezadovoljna još jednim uspjehom svojih učenika.
Uz voditelja skupine, profesora Ivicu Leovca u projektu su sudjelovali učenici: Mirka Schönenberger, Nikol Jović, Marko i Ivan Čović.. Voditelj skupine je učitelj Ivica Leovac.
Hrvatsko društvo učitelja i profesora njemačkog jezika ( KDV), slavi
ove godine 20. obljetnicu postojanja, te je pod pokroviteljstvom
Predsjednika Republike Hrvatske prof. dr. Ive Josipovića i u suradnji s
Goethe-Institututom, Austrijskim kulturnim forumom i Agencijom za odgoj i
obrazovanje, po dvadeseti put organiziralo trodnevno zasjedanje u Zagrebu, ovaj put s temom: Njemački u Hrvatskoj, Hrvatska u EU. Tim povodom je KDV raspisao i natječaj na kojemu su pobjedili gračački učenici, a glavna tema bila je: Ja i moj njemački u Hrvatskoj i Europi na putu.(Ich und mein Deutsch in Kroatien und Europa unterwegs)
Na natječaj je prispjelo 45 projekata iz čitave Hrvatske. Sudjelovalo je 5
gimnazija i srednjih škola, 20 osnovnih škola i 4 vrtića. Nažalost nije
pristigao nijedan studentski projekt. Projekti su trebali biti u formi skečeva ili kazališnih komada, filmskih ili glazbenih projekata, javnih akcija ili novinarskih projekata u tiskanim medijima ili na internetu, a ocjenjivao se odnos prema temi, sadržaj, struktura, kreativnost i originalnost, jezik i primjerenost dobi.