Youtube je jučer dobio novo ruho. Ukoliko ste u međuvremenu posjetili popularnu stranicu, koja je prošlog mjeseca imala nevjerojatnih 21 milijardu posjeta, mogli ste primijetiti potpuno novi dizajn. Riječ je o najvećoj renovaciji YouTubea otkad ga je prije pet godina Google kupio za 1,76 milijardi dolara.
Osim što je bijelu kao “temeljnu” boju zamijenila sivo-crna, čitavo sučelje dobilo je “facelifting”, te izgleda puno urednije i “oštrije”. Osim vizualnog dojma, novi aranžman donosi i neke funkcionalne novitete.
Tako je početna stranica sad reorganizirana na način da je podijeljena u tri temeljna stupca, umjesto nezgrapno razbacanih clipova u horizontalnim redovima. Lijevi stupac omogućuje prilagođavanje osobnim preferencijama korisnika, u pogledu odabira pretplatničkih kanala, ali i praćenje aktivnosti korisnikovih prijatelja na društvenim mrežama poput Facebooka i Google+ u pogledu videa koje tamo objavljuju.
Pokušaj naglašavanja kanala nije slučajan, jer dolazi samo nekoliko tjedana nakon što je YouTube pristao na ulaganje od 100 milijuna dolara od strane medijskih kuća, poznatih osoba i poduzetnika, kojima je YouTube jedan ob najboljih servisa za oglašavanje.
U srednjem stupcu će se prikazivati video snimke, a mogućnost izbora i ponude će se mijenjati ovisno o odabiru kanala na lijevoj strani početne stranice. Desna strana ostala je mjesto gdje će YouTube korisniku predlagati videe ovisno o clipovima koje je upravo gledao, te je u tom smislu doživjela najmanje promjena.