Noćna mora za japanskog automobilskog diva Toyotu nikako da prestane. Nakon afere s papučicama za gas, u kojoj je na popravak automobila pozvano nekoliko milijuna vlasnika, pojavila se nova afera – s kočnicama.U najnovijoj aferi ovaj put sudjeljuje treća generacija Toyote Priusa, svjetski najprodavanijeg vozila na alternativni pogon.
Problem s kočnicama pojavio se još prošle godine, ali ga iz Toyotine uprave, očito, nitko nije ozbiljno shvatio. Ukratko vozači se žale da kada pritisnu papučnicu kočnice, vozilo doslovno ubrza. Dosad su zbog neispravnih kočnica prijavljene dvije prometne nesreće, nasreću bez žrtava.
Dosad je uprava Toyote zaprimila nekoliko tisuća pisanih primjedbi nezadovljnih vlasnika. Dovoljno da japanska vlada krene u akciju. Naše je ministarstvo pokrenulo istragu baš kao i Toyota. Kada komisije završe posao, odlučit ćemo hoće li vlasnici Priusa biti pozvani na popravak, rekao je Seji Maehara, japanski ministar prometa.
Toyota prepolovila proizvodnju
Novi skandal bitno utječe na smanjenje prodaje Toyote u cijelom svijetu. Ostvarile li se crne prognoze, Toyota se suočava s teškom financijskom krizom koja bi mogla završiti i bankrotom. Naime, prvi podaci o gubicima, zbog afera u ovih nekoliko dana, samo u Japanu, iznose više od dvije milijarde dolara. A kada stignu podaci iz prodajne mreže iz cijeloga svijeta, gubici će sigurno biti nekoliko puta veći
Noćna mora za japanskog automobilskog diva Toyotu nikako da prestane. Nakon afere s papučicama za gas, u kojoj je na popravak automobila pozvano nekoliko milijuna vlasnika, pojavila se nova afera – s kočnicama.U najnovijoj aferi ovaj put sudjeljuje treća generacija Toyote Priusa, svjetski najprodavanijeg vozila na alternativni pogon.
Problem s kočnicama pojavio se još prošle godine, ali ga iz Toyotine uprave, očito, nitko nije ozbiljno shvatio. Ukratko vozači se žale da kada pritisnu papučnicu kočnice, vozilo doslovno ubrza. Dosad su zbog neispravnih kočnica prijavljene dvije prometne nesreće, nasreću bez žrtava.
Dosad je uprava Toyote zaprimila nekoliko tisuća pisanih primjedbi nezadovljnih vlasnika. Dovoljno da japanska vlada krene u akciju. Naše je ministarstvo pokrenulo istragu baš kao i Toyota. Kada komisije završe posao, odlučit ćemo hoće li vlasnici Priusa biti pozvani na popravak, rekao je Seji Maehara, japanski ministar prometa.
Toyota prepolovila proizvodnju
Novi skandal bitno utječe na smanjenje prodaje Toyote u cijelom svijetu. Ostvarile li se crne prognoze, Toyota se suočava s teškom financijskom krizom koja bi mogla završiti i bankrotom. Naime, prvi podaci o gubicima, zbog afera u ovih nekoliko dana, samo u Japanu, iznose više od dvije milijarde dolara. A kada stignu podaci iz prodajne mreže iz cijeloga svijeta, gubici će sigurno biti nekoliko puta veći