ZADAR – Zrinka Breulj recepcionarka je u Turističkom naselju Zaton zadarskoga Turisthotela u kojem radi već treću sezonu.
– Volim ovaj posao, uživam u njemu, žao mi je što sezona završava – kaže Zrinka. Dok većina turističkih djelatnika jedva čeka kraj sezone, ona bi da ona – tek počinje.
Iz neposrednog kontakta s gostima Zrinka navodi njihove prigovore ali i pohvale.
– Najviše su zamjerali zbog gužvi na prometnicama i čekanja u kolonama, što valjda ide na živce svim turistima u svim turističkim zemljama na svijetu. Također, bilo je primjedbi na skupoću hrane. Da, i mnogima nije bilo po volji što još nismo uveli euro, pa su se morali zamarati mijenjanjem novca. Hvale sve ostalo, a najviše čisto more i sačuvanu prirodu.
A je li bilo i neobičnih zahtjeva?
– Pa bilo je. Jedan je njemački turist zatražio da se riješimo cvrčaka.
Smetali su mu cvrčci?
– Da. Pitao je kolegicu koje to životinjice tako galame po stablima, zašto ih ne potamanimo. Misle li uopće prestati cvrčati? Rekao je da on to ne može izdržati.
Pa što ste mu rekli?
– Pa da ne prestaju nikako, ali da ništa ne brine jer će se vrlo brzo naviknuti. I zbilja, naviknuo se. A jedna je Njemica pitala mora li pijesak na plažama biti tako vruć.
Što ste njoj rekli?
– Pa da mora, jer ga grije sunce i ustvari je vrlo ugodan.
Možda ste trebali spojiti ta dva grintavca?
– Ha, ha… To ste vi rekli!