ZADAR – Sedam jadranskih razvojnih agencija danas je u Zadru potpisalo sporazum u suradnji u obliku formiranja Razvojne agencije Jadrana (RAJ). Krovnoj agenciji, osnovanoj zbog potrebe čvršće suradnje u okolnostima formiranja jadranske statističke regije kao temelja povlačenja sredstava i predpristupnih fondova EU, pristupile su agencije iz Istre, Rijeke, Zadra, Šibenika, Splita i Dubrovnika, te Poduzetnički centar Ličko-senjske županije.
Regionalna razvojna agencija "Porin" iz Rijeke svojim partnerima nudi sudjelovanje u dva projekta koja će do 6. rujna aplicirati na natječaj za povlačenje sredstava iz fonda ADRIATIC.
– "Muzejski forum Jadrana" ima za cilj prevesti toponime Jadrana, njegove simbole, da bismo konačno postali prepoznatljivi, da bismo to bili po pulskoj Areni, ali i da prepoznamo koje su to, u segmentu kuhinje, 15 temeljnih vrijednosti mediteranske kuhinje i sortiramo restorane i hranu da ona jest mediteranskog tipa. Zatim, da kada ulazite na granicu, da umjesto papira na kojem su lijepe slike nepostojećeg Mediterana, dobijete "stick" na kojem će biti, primjerice, ispričano da dolazite u Korčulu u kojoj nikad nije bilo kuge, jer su stari Korčulani gradili ceste koje se samoventiliraju ili da multimedijalno ispričamo kako ima 27 alata u staroj brodogradnji, razjasnimo pojam kalafata u Pescari i kalafata u Zadru da bismo mogli potom izraditi jedan alat iz tog projekta i ponuditi ga kao suvenir, konkretizirao je Ernest Cukrov.
Cukov je najavio i projekt naziva "Grad, trg, tržnica" putem kojeg će, budu li odobrena sredstva iz fonda ADRIATIC, tri jadranska grada u svoju turističku ponudu moći uvrstiti i novoformiranu mediteransku tržnicu. Takvu će tržnicu, krene li projekt u realizaciju dobiti Rijeka i Korčula, a o trećem gardu predstavnici agencija morat će postići dogovor.