U petak je na Višnjiku održano druženje navijača KK Zadar s predstavnicima Nadzornog odbora kluba na kojem se bez rukavica raspravljalo o gorućim temama vezanim uz najpopularniji košarkaški kolektiv u Hrvatskoj.

Tridesetak građana došlo je na ćakulu s predsjednikom Nadzornog odbora Ivanom Mijolovićem, članovima NO-a Marinom Gulanom i Tomislavom Fainom te direktorom marketinga i odnosa s javnošću dalmatinskog abaligaša Ivanom Ištukom i otvoreno porazgovaralo o sadašnjosti, ali i budućnosti zadarskog kluba, piše Basketball.hr.

Ćakula je počela prezentacijom zatečenog stanja i promjena koje su napravljene u KK Zadar u zadnje vrijeme pa se moglo saznati da je naslijeđeni dug iznosio 40 milijuna kuna što je u kratkom periodu smanjeno za punih deset milijuna, ponešto politikom dobrog gospodara, ponešto zahvaljujući otpisu poreznog duga te da je u potpunosti zatvorena financijska konstrukcija za prošlu sezonu.

Promjenu smjera u kojem kreće KK Zadar prepoznali su i brojni menadžeri pa je klubu ove godine ponuđeno 180 igrača, višestruko veći broj nego prethodnih sezona. Ipak, prostora za napredak i dalje ima na pretek te se za naredni period najavljuje dodatna financijska konsolidacija, stavljanje većeg naglaska na omladinski pogon, uvođenje članstva, ali i vraćanje klupske televizije koja je prije nekoliko godina bila pravi hit među navijačima.

Zadru jedan od većih problema stvara najam dvorane, odnosno činjenica da radi postojećeg duga koji je prije nekoliko mjeseci iznosio približno devet milijuna kuna sav prihod od ulaznica ide ŠRC Višnjik za servisiranje postojećih potraživanja. No, prema riječima nadležnih i tu je napravljen korak naprijed te se prošle sezone od prodanih karata uprihodovalo 1,2 milijuna kuna čime se došlo "u zeleno" i počeo otplaćivati postojeći dug.

Uz potporu glavnim operativcima Željku Žilavcu i Branimiru Longinu, odgovorni su se dotaknuli i teme web stranice i fan shopa koji su glasno najavljivani uoči početka sezone, no još uvijek nisu pokrenuti. Razlog leži u nezadovoljstvu prvom verzijom web stranice nakon čega se krenulo u izradu nove, dok će uskoro započeti projekt pokretanja fan shopa koji bi se trebao nalaziti u sklopu dvorane na Višnjiku. U prvoj bi se fazi krenulo oprezno pa bi radno vrijeme bilo vezano za domaće utakmice KK Zadar, no ne treba sumnjati da će i to razveseliti brojne navijače dalmatinskog kluba.

Nakon početnih "servisnih" informacija krenuo je pravi dijalog koji se dotakao gotovo svih sfera funkcioniranja sportskog kolektiva: od stanja u omladinskom pogonu, preko detaljne financijske slike, situacije s dvoranom Jazine i predstečajnom nagodbom, pa sve do aktualnog sportskog trenutka i kratkoročnih, ali i dugoročnih ambicija kluba.

Ukratko, bila je to prava ćakula u kojoj se moglo čuti mnoštvo konstruktivnih prijedloga kako poboljšati upravljanje klubom, ali i pokoja kritika, te je napravljen prvi korak ka deliberativnoj demokraciji i daljnjem povezivanju navijača s KK Zadar.