“Za utakmicu protiv Partizana prodano je točno 2302 ulaznica, a ako dodamo broj od 446 prodanih pretplata onda je na utakmici prisustvovalo 2748 gledatelja. Jasno je da je na utakmici bilo duplo više ljudi, a po službenoj statistici na utakmici je prisustvovalo oko 6000 gledatelja. Netko je pobra dobru lovu…”, komentar je objavljen ovih dana na Facebook stranici KK Zadar Fans, kojim se sugerira da je nepoznat broj ulaznica prodan “ispod ruke”.
Direktor Višnjika Denis Karlović ne zna tko bi ulaznice prodavao. Ovo društvo ima ekskluzivno pravo na prodaju ulaznica, od kojih se ovie godine izravno naplaćuje, pa im ovakva praks ananosi financijsku štetu. O svemu se danas očitovao i neizravno prozvani KK Zadar.
“Nastavno na određene medijske napise u kojima je izražena sumnja oko točnog broja prodanih ulaznica na utakmici ABA lige između Zadra i Partizana, a u svrhu transparentnosti prema javnosti i navijačima kluba, želimo pojasniti nekoliko stvari.
Košarkaški klub Zadar prodaju ulaznica za prvenstvene utakmice ABA lige i Hrvatski Telekom Premijer lige obavlja isključivo preko prodajnih mjesta Športskog centra Višnjik. Klub ostvaruje prihode od prodaje ulaznica, a on je u najvećoj mjeri dostatan samo za pokrivanje troškova korištenja dvorana u ŠC Višnjik.
Uz sezonske ulaznice koje su također puštene u redovitu prodaju putem blagajni ŠC Višnjik, klub je dio godišnjih ulaznica izdvojio za sponzore, veterane kluba te za škole košarke. Konkretno u brojkama, za Zlatni VIP, Obiteljski VIP, Press VIP i VIP parter tiskano je ukupno 389 ulaznica. Za žutu tribinu smo, u cilju popularizacije košarke u našem gradu odlučili podijeliti besplatne godišnje ulaznice polaznicima svih škola košarke u Zadru, pa smo izradili 960 ulaznica od čega je do sada podijeljeno njih 780.
Uz navedene ulaznice, postoje i dnevne pozivnice koje koristimo za goste koji dolaze na pojedinu utakmicu ili za nagradne igre preko lokalnih medija. Tako smo, primjerice, na utakmici s Partizanom ugostili igrače vaterpolo kluba Zadar i boksačkog kluba Gladijator iz Zagreba. Od početka sezone, ukupno je do sada iskorišteno 150 dnevnih pozivnica koje se ne naplaćuju.
S obzirom da se u dvorani Višnjik ne koriste brojači ulaznica, KK Zadar ne može utvrditi točan broj posjetitelja već se službena statistika radi prema procjeni službenog stola. U suradnji sa ŠC Višnjik pokušat ćemo pojačati nadzor kako bi poduzeli sve da u dvoranu ulaze isključivo osobe sa ulaznicom.
KK Zadar je u prošloj sezoni bio treća momčad po gledanosti domaćih utakmica u ABA ligi te se nadamo da će se dobra posjećenost nastaviti i u ovoj sezoni. Zahvaljujemo svim navijačima koji su godinama uz nas i čvrsto smo uvjereni da ćemo svojim igrama opravdati njihovo povjerenje”, stoji u potpisu direktora KK Zadar š.d.d. . Željka Žilaveca.