ZADAR- Košarkaški klub Zadar raspisao je natječaj za radno mjesto voditelja marketinga. Traži se osoba koja će osmisliti marketinšku strategiju kluba i voditi sve akcije u suradnji s direktorom Borisom Skroćom. Prijave za one koji imaju tražene uvjete te tri godine radnog iskustva, moguće su do 30. listopada.
- Tražimo osobu koja će se, vjerujemo iskristalizirati među potencijalnim kandidatima, a koja bi sebe, kao marketinškog profesionalca, izgradila u KK Zadar, doznajemo od direktora Borisa Skroće. To bi u perspektivi trebalo značiti i stvaranje boljeg imidža KK Zadar u javnosti.- Budući voditelj marketinga bio bi i osoba koja bi ažurirala KK Zadar na društvenim mrežama, navodi Skroće. Direktor KK Zadar računa kako bi budući voditelj marketinga za partnere imao tzv. male sponzore u budućim aktivnostima kluba.
KK Zadar, uz sudjelovanje u ABA ligi, ove će sezone imati i već objavljen raspored prvoligaških utakmica nacionalnog natjecanja. Uz udio iz gradskog proračuna, sportsko dioničko društvo KK Zadar i za ovu sezonu ima iste sponzore. Ugovori su za ovu godinu potpisani s Dogus grupom, OTP i Erste bankom, te domaćim trgovačkim kućama Sonik i Bakmaz.
- Prvi put ćemo imati tehničkog sponzora - Champion, poznatog proizvođača sportske opreme uz pomoć kojeg bi se ostvarila ideja o trgovini za navijače koju planiramo. Bit će to  jedan od poslova budućeg voditelja ili voditeljica marketinga, navodi Skroće.
U tzv. Radnoj zajednici, prema informacijama direktora KK Zadar, zaposleno je 12 osoba.