Radionica o sportskom marketingu: ZAŠTO NAM NE TREBA DIGITALNI MARKETING?
U Zadru će se po prvi puta u Hrvatskoj održati otvorena radionica na temu sportskog marketinga koji poprima sve veću važnost u svijetu. Na radionici koju organizira Futsal Zadar s tvrtkom specijaliziranom za sportski marketing, Overtimeom, moći ćete naučiti puno toga iz raznih studija slučajeva na kojima će predavanja biti fokusirana.
Radionica je pripremljena tako da će biti informativna i poučna, ne samo za klubove, već i za sportaše te građane i studente kojima je sport zanimljiv. Više informacija o radionici možete saznati na Facebook eventu koji se nalazi ovdje (https://www.facebook.com/events/1599745633632522/).
Radionicu je podržao grad Zadar, zajedno sa Zadarskom županijom koji su uputili poziv svim klubovima da se odazovu radionici koja će se održati u Višnjiku 7.8. od 18:30 sati. Ulaz na radionicu je slobodan za sve zainteresirane.
Raspored radionice:
Tko stoji pred vama – Overtime je tim profesionalaca iz područja sportskog marketinga i komunikacije, u kojem rade i bivši profesionalni sportaši. Overtime je sportski tim koje iza sebe ima zanimljive projekte i klijente u kratkom vremenskom periodu.
Moderna promocija sportaša i klubova – Na koji način se promoviraju moderni i uspješni sportski klubovi? Na koji način moderni sportaši postaju još uspješniji? Uz konkretne primjere, svi sudionici radionice će dobiti konkretne savjete kako biti bolji u vlastitoj promociji.
Od malog kluba do pune dvorane – Jedan od projekata članova Overtime tima je primjera kako i mali klub može napuniti dvoranu i napraviti euforiju u gradu. Otkrit ćemo vam tajnu formulu uspjeha.
Pauza – pauza od 15 minuta za razmjenu mišljenje i kratki odmor
Kako napraviti marku od sebe? – Zašto je važno biti na društvenim mrežama, imati svoju internet stranicu i zašto više nije uopće pitanje “Trebamo li biti online ili ne”? Zbog čega je i Messi, unatoč protivljenju morao otvoriti Twitter profil i tko ga je na to natjerao?
I najveći pljuvači mogu postati navijači – U životu, pa tako i na društvenim mrežama, uvijek će biti onih koji će jedva dočekati vaš kiks kako bi vam se narugali ili kritizirali. Pravo je umijeće takve pljuvače pretvoriti u navijače. Najbolje načine i primjere ćemo pokazati tako da svim sudionicima radionice budu korisni od sutra.
Pitanja i odgovori – u završnom dijelu radionice svi sudionici će imati priliku postavljati pitanja, a Overtime tim će rado odgovoriti na sva pitanja i nedoumice oko sportskog marketinga