Internacionalni marketing stručnjaci nagradili su posebnim priznanjem Projekt PIPI marketinga košarkaškog kluba Split na SPORTO INTERNATIONAL konferenciji o marketingu i sponzorstvima u sportu, održanom 26. i 27. 11.2012. u Portorožu.
Splitska košarkaška bajka o pomoći Dalmacijavinu d.d. u stečaju, kroz besplatnu promociju poznate narančade PIPI, dobiva nove potvrde i dokaze kako se radi o jedinstvenom, a sada i međunarodno priznatom projektu marketinga košarkaškog kluba Split. Da podsjetimo, košarkaški klub Split se nakon više neuspjehom završenih pregovora s potencijalnim glavnim sponzorima za sezonu 2012/2013, odlučio na nesvakidašnji potez. Odlučio je besplatno na grudi dresova svoje prve momčadi staviti logo narančade Pipi i tako pomoci da 230 djelatnika Dalmacijavina d.d. u stečaju povećaju prodaju ovog napitka, te tako sačuvaju svoje plaće, radna mjesta i sam opstanak tvornice. U tome su i uspjeli, jer je prodaja Pipi narančade ubrzo dosegla takve razmjere da se ponekad ne mogu osigurati dostatne količine za sve narudžbe koje pristižu u odjel prodaje. Na svečanoj večeri dodjele SPORTO PRIZNANJA u kongresnom centru Portus u Portorožu u ponedjeljak navečer, nagradu je preuzeo Damir Skelin, autor ideje i projekta Bajka o Pipi i kk Split u funkciji direktora marketinga kk Split, a on je zamolio organizatore da mu se na bini pridruže i ljudi koji si bili dio tima bez kojih projekt nilada ne bi zaživio. Tako je pod svjetla pozornice stupila mala splitska delegacija u sastavu: Perica Mitrović stečajni upravitelj Dalmacijavina d.d. u stečaju, Dijana Čović direktorica marketinga i prodaje Dalmacijavina, te košarkaška legenda i sportski direktor kk Split Nikola Vujčić, koji je zajedno sa Skelinom bio jedan od inicijatora ove ideje.
Svi navedeni u svojim internacionalnim istupima medijima, imali su zajedničku poveznicu, Pipi i kk Split jest sportska bajka našeg vremena, ali bajka koja će trajati i doživjeti još mnoga izdanja i dati još mnogo lijepih toplih, ljudskih trenutaka svima koji su u nju uključeni.
Izjave: Perica Mitrović: Prijavili smo ovaj projekt na Sporto natjecanje, želeći se nekako odužiti prijateljima iz kk Split, koji su svojom odlukom da nas besplatno reklamiraju bili veliki pokretač pozitivnih promjena koje će, vjerujem imati dalekosežne i vrlo pozitivne odjeke na budućnost ove tvornice i njenih djelatnika. Ovo neočekivano, ali iznimno važno međunarodno priznanje, jedan je od najsvježijih dokaza toga.
Nikola Vujčić: Od početka je ovo mirisalo na to kako će se pretvoriti u prekrasnu sportsko-socijalno bajku, koja je evo, naposljetku dovela do toga da sponzori sami dolaze u kontakt s našim klubom, prepoznajući nas kao jedinstven primjer u sportu, vrijedan kontakta i dogovaranja marketing suradnje. Naš šef marketinga Skelin je i zaslužan, ali i posebno radostan zbog takvog razvoja stvari, kao uostalom i igrači, Uprava i svi koji vole ovaj klub.
Damir Skelin: Bajka o Pipi i košarkaškom klubu Split, doživjela je da bude i internacionalno prepoznata. No, vjerujem kako će ona doživjeti jos mnoga uprizorenja, koja će na kraju dovesti do toga da Dalmacija vino ponovno bude gospodarski gigant Dalmacije, a već je na tom putu, te da će moj najdraži klub, košarkaški klub Split, ili kako ja volim reći Jugoplatika, ponovno dosegnuti vrhove Europe.