slovanju – u tri svoje trgovine, u Maraska parku, na gradskoj ribarnici u Zadru i na biogradskoj tržnici, u asortiman je uveo ponudu svježe ribe, povrća, maslinova ulja, vina zadarskih vinara i drugih proizvoda kojima zaokružuje svoju ponudu. U najpoznatijoj poslovnici u Maraska parku, uz cestu prema Putu Dikla, kompletno je renovirao interijer te ga svečano otvorio za svoje kupce i partnere.
– Do sada smo bili sinonim za smrznute, marinirane, slane i sušene proizvode, no osluškivali smo bilo kupaca i omogućili im da kod nas obave cijelu spizu, bilo da se radi o svježoj tjestenini, povrću, začinima… Surađujemo s lokalnim brendovima, zadarskim vinarima, Mardešićem, ali prije svega inzistiramo na kvaliteti proizvoda, bez obzira otkuda dolazio, rekao nam je vlasnik DI Marisa Ivan Dell`orco.
U poslovnici u Maraska parku (Miroslava Krleže 1c) jutros je pripremljen prigodni domjenak uz finger food poznatog zadarskog chefa Tomislava Karamarka. Zbog epidemioloških uvjeta gosti se nisu pozivali, već su se počastiti mogli stalni kupci, prolaznici, poslovni partneri. No svi oni koji se žele uvjeriti u kvalitetu proizvoda mogu to napraviti svakog radnog dana od 7 do 19 sati, te subotom, nedjeljom i praznicima od 8 do 13 sati.
Osim ponude svježe ribe, DI Maris na ovoj lokaciji nudi i besplatnu uslugu njezinog čišćenja. Puno klijenata, kaže direktor Luka Bolić, su poslovni ljudi, mlade obitelji, stanari u stambenim zgradama, kojima je to nezgodno činiti u vlastitom domu.
– U ponudi svježe ribe imamo sve što se može nabaviti, od ribe iz uzgoja, orade, brancina, do svježeg lososa, svježe tune, a potom i koćarskih riba – mola, trlje, grdobine, moleta, škrpine, velikih brancina… Riba u trgovinu dolazi svježa, s deklaracijom na kojoj piše kada je ulovljena, kada je dostavljena, odakle je. Kada dođe k nama, ide u komoru za svježu ribu ili hlađenu vitrinu, tako da se ne može dogoditi da kupac dobije ribu smanjene kvalitete, kaže Bolić.
Osim kvalitete proizvoda pozornost posvećuju održivom ribarstvu, pa tako nastoje nabaviti ribu ulovljenu različitim ribolovnim alatima, parangalima, vršama, a i koćari koji dostavljaju ribu njihovom partneru to rade na održivi način.
Ponuda DI Marisa je dostupna i u dostavi preko aplikacije Wolt, planira se suradnja s drugim sličnim alatima, Glovom, Pauzom i dr. Od ponedjeljka sva bi svježa riba trebala biti
slovanju – u tri svoje trgovine, u Maraska parku, na gradskoj ribarnici u Zadru i na biogradskoj tržnici, u asortiman je uveo ponudu svježe ribe, povrća, maslinova ulja, vina zadarskih vinara i drugih proizvoda kojima zaokružuje svoju ponudu. U najpoznatijoj poslovnici u Maraska parku, uz cestu prema Putu Dikla, kompletno je renovirao interijer te ga svečano otvorio za svoje kupce i partnere.
– Do sada smo bili sinonim za smrznute, marinirane, slane i sušene proizvode, no osluškivali smo bilo kupaca i omogućili im da kod nas obave cijelu spizu, bilo da se radi o svježoj tjestenini, povrću, začinima… Surađujemo s lokalnim brendovima, zadarskim vinarima, Mardešićem, ali prije svega inzistiramo na kvaliteti proizvoda, bez obzira otkuda dolazio, rekao nam je vlasnik DI Marisa Ivan Dell`orco.
U poslovnici u Maraska parku (Miroslava Krleže 1c) jutros je pripremljen prigodni domjenak uz finger food poznatog zadarskog chefa Tomislava Karamarka. Zbog epidemioloških uvjeta gosti se nisu pozivali, već su se počastiti mogli stalni kupci, prolaznici, poslovni partneri. No svi oni koji se žele uvjeriti u kvalitetu proizvoda mogu to napraviti svakog radnog dana od 7 do 19 sati, te subotom, nedjeljom i praznicima od 8 do 13 sati.
Osim ponude svježe ribe, DI Maris na ovoj lokaciji nudi i besplatnu uslugu njezinog čišćenja. Puno klijenata, kaže direktor Luka Bolić, su poslovni ljudi, mlade obitelji, stanari u stambenim zgradama, kojima je to nezgodno činiti u vlastitom domu.
– U ponudi svježe ribe imamo sve što se može nabaviti, od ribe iz uzgoja, orade, brancina, do svježeg lososa, svježe tune, a potom i koćarskih riba – mola, trlje, grdobine, moleta, škrpine, velikih brancina… Riba u trgovinu dolazi svježa, s deklaracijom na kojoj piše kada je ulovljena, kada je dostavljena, odakle je. Kada dođe k nama, ide u komoru za svježu ribu ili hlađenu vitrinu, tako da se ne može dogoditi da kupac dobije ribu smanjene kvalitete, kaže Bolić.
Osim kvalitete proizvoda pozornost posvećuju održivom ribarstvu, pa tako nastoje nabaviti ribu ulovljenu različitim ribolovnim alatima, parangalima, vršama, a i koćari koji dostavljaju ribu njihovom partneru to rade na održivi način.
Ponuda DI Marisa je dostupna i u dostavi preko aplikacije Wolt, planira se suradnja s drugim sličnim alatima, Glovom, Pauzom i dr. Od ponedjeljka sva bi svježa riba trebala biti dostupna u aplikaciji.
– Dođite, probajte, kvaliteta nam je prvom mjestu, poručuju iz DI Marisa.