Prometnica DC 306 kroz Kožino dugo se smatra jednom od crnom točki u Zadarskoj županiji, a sinoćnja tragedija i pogibija dvojice mladića potvrdila je tu reputaciju. Iako se radi o cesti kroz naselje, s jasno istaknutim upozorenjima, pa i policijskim kontrolama, u posljednjih pet godina na toj su dionici život izgubile četiri osobe.
Kako smo danas ranije javili, na raskrižju ulica put Primorja, put Blata i DC 306, sinoć se dogodila prometna nesreća u kojoj su sudjelovala dva osobna vozila, a u kojoj su dvije osobe smrtno stradale. Do prometne nesreće je došlo zbog nepoštivanja prometnog znaka „obavezno zaustavljanje – stop”.
Prije dvije godine, 3. kolovoza 2019. godine, između mjesta Kožino i Petrčane, dogodila se prometna nesreća u kojoj je sudjelovalo jedno osobno vozilo, a u kojoj je smrtno stradala jedna osoba (putnik). Do prometne nesreće je došlo jer se vozač nije kretao sredinom obilježene prometne trake, već uz desni rub kolnika, te je prednjim desnim kotačem udario u betonski rubnjak i naglo skrenuo ulijevo, potom udesno, gdje je izgubio nadzor nad upravljačem.
Dana 29. kolovoza 2016. godine, također između mjesta Kožino i Petrčane, došlo je do prometne nesreće u kojoj su sudjelovali osobno vozilo i motocikl, pri čemu je smrtno stradao vozač motocikla. Do prometne nesreće je došlo jer se vozač motocikla nije kretao sredinom obilježene prometne trake već motociklom prelazi preko središnje crte na suprotnu prometnu traku namijenjenu za kretanje vozila iz suprotnog smjera. Tom prilikom lijevom bočnom stranom motocikla udara u prednji lijevi bočni dio osobnog automobila.
Hrvatske ceste do sada su napravile nekoliko intervencija kako bi povećale sigurnost na toj dionici.
– Unatoč tome što je brzina kroz naselje definirana Zakonom o sigurnosti prometa na cestama, Hrvatske ceste d.o.o. su kroz naselje Kožino postavljanjem dodatnog znaka s naglašenim trepćućim svjetlom naglasile ograničenje od 50 km/h. I ovim putem apeliramo na poštivanje svih postavljenih znakova, istaknuli su na naš upit.
S obzirom na to da je cesta rekonstruirana 2010. godine, te sukladno projektu propisno označena horizontalnom, vertikalnom i svjetlosnom signalizacijom, za sada ne postoji planirano ulaganje u istu.