ZADAR– Da je jutros prije 8 sati za sav promet zatvoren Muraj nije znala ni policija unatoč obavijesti iz gradske uprave i medijskih najava. Ili su možda zaboravili da više nema vožnje povijesnim poštanskim putem zbog radova koji su danas službeno počeli kako bi Muraj postao šetnica.
Prije 10 mjeseci izabran nadzor iz Investinženjerninga i D&Z uveo je izvođača radova u posao. Radnici iz Minigradnje Vodice uredno su ogradili gradilište, doveli strojeve, postavili prometne znakove, koje, naravno, mnogi ne primjećuju.
Na gradilište su stigli i nadležni iz gradske uprave, nositelji ove EU investicije iz Odjela za EU fondove te Odjela za graditeljstvo. Stigla je i konzervatorica Barbara Peranić koja će nadzirati radove, ali prvo će se obaviti arheološko sondiranje. Na tri mjesta. Na jednom od njih kod gradske garaže, parkirano je vozilo talijanske regstracije. Njega će vjerojatno ukloniti pauk kao i ostala vozila koja su ostala na Muraju na kojem je bilo 117 parkirnih mjesta.
Dostava za pijacu neće se odvijati preko Muraja nego s Liburnske obale dok će gosti hotela Bastion i Gardena dolaziti s donje strane Ulice bedemi zadarskih pobuna, navodi pročelnik Šime Erlić. A kako će do svojih vozila dolaziti korisnici gradske garaže? Neće se više uspinjati preko skala Narodnog lista da bi prošli kroz gradilište nego skalama u Ulici Franje Salghetija. Samo za njih vrijedi nova regulacija hodanja dok se ne uredi gradska promenada.
Zatvaranje Muraja za promet izazvao je jutros veliku gužvu, osobito zbog vozila koja su se okretala pred zatvorenim gradilištem da bi izašla na Obalu kralja Tomislava i nastavila Liburnskom obalom. Bila je to neprekinuta kolona, dovoljno za prvi dan podsjećanja na stare prometne muke u Zadru.