Zahvaljujući našem čitatelju i savjesnom građaninu vozimo vas obnovljenim dijelom Ulice Nikole Tesle na kojoj nema autobusne stanice. Nije predviđena, a nije niti označena iako je tu bila godinama.
I ovo pismo čitatelja, čiji su podaci poznati redakciji, itekako vrijedi pročitati:
“Nisam čovjek kojem smetaju sitnice, ni osoba koja svaku glupost šalje u novine, međutim ovoga puta mi je pukao film i dao sam si truda napisati nekoliko rečenica.
Naime, prije dva tjedna je nakon obnove dionice od nekih 350 metara, nakon više od 6 mjeseci otvorena ulica Nikole Tesle. Ne bitno za ovu priču, a ipak bitno neka se zna, planirani radovi su trebali završiti prije, a i trebalo se po planu renovirati do Ćirilmetodske ulice, a ne do Božidara Adžije kako je sada napravljeno. Jedan gradski portal, baš vi 057info.hr, je čak objavio da je obnovljeno 550 metara, od rotora do Ćirilmetodske ulice https://www.057info.hr/vijesti/2019-04-11/vratite-se-u-ulicu-nikole-tesle-otvorena-je-nakon-pola-godine-radova . Zbog toga se nitko nije bunio, a niti ispričao građanima, valjda su svi bili sretni što se ulica napokon otvara. Čak se nitko nije bunio ni na kvalitetu radova, koja prati standard kvalitete obnove ostalih ulica po gradu. U prijevodu to znači neravnine, ispupčeni ili udubljeni i loše pozicionirani šahtovi, loši prijelazi s novog na stari asfalt itd (za primjer možete uzeti ulicu Stjepana Radića, od rotora kod Čistoće do križanja s Franje Tuđmana, ulicu Vlatka Mačeka od kolodvora do podvožnjaka, Zagrebačku od Supernove do Crnog itd).
Koliko je izvođač radova bio brz procijenite sami, a ja ću vam iznijeti neke podatke za usporedbu. Da je izvođač radova istim tempom gradio poznatu Kalmetinu (18km) trebalo bi mu 25 godina, a za Dalmatinu od Zagreba do Splita (390km) trebalo bi mu 557 godina. Sve to u samo jednom smjeru, za drugi smjer trebalo bi još toliko, ne uzimajući u obzir tunele, vijadukte, mostove itd.
U prilogu Vam dostavljam video snimljen nekoliko dana nakon otvaranja te on predstavlja bit problema zbog kojeg se javljam. Naime, prije početka obnove navedene ulice na istom mjestu, kod porte od Bagata, bila je autobusna stanica. Vraga je to autobusna stanica dostojna jednog grada od 80000 stanovnika, najlipšeg grada na svitu, najbolje europske destinacije i sličnih epiteta kojim se časti ovaj grad. Neka se nitko ne uvrijedi, ali takva stanica nije dostojna ni Posedarja ili Zemunika.
Autobusna stanica u Zemuniku
To je najobičnije stajalište na sred ceste. Tako je bilo prije obnove navedene dionice, a tako je i sada. Strpio sam se deset dana otkad sam snimio video do danas čekajući hoće li se bar pojaviti znak za autobusnu stanicu, ma kakvi, nije se pojavio. Napomenuo bi kako svako jutro autobusom dolaze i učenici obližnje Tehničke škole, nije im to glavna linija kojom dolaze, ali njih 20-30 sigurno dođe autobusom svakog jutra i iskrcava se tu na sred ceste.
Kako je moguće da se pokraj toliko “odgovornih”, počevši od pročelnika Upravnog odjela za prostorno uređenje i graditeljstvo, projektanta D&Z, Liburnije kao korisnika dionice baš nitko nije sjetio kako nedostaje autobusna stanica? Točno nasuprot je 7 (za sada) zgrada, a grade se još dvije! Težimo li većem korištenju javnog gradskog prijevoza ili osobnih automobila prosudite sami. O radu Upravnog odjela za prostorno uređenje govore baš prije navedene zgrade, ogledni primjerak betonizacije bez metra kvadratnog zelene površine, slobodnog parkirnog mjesta ili jedne jedine klupe u okolišu zgrada.
Za kraj bi još samo napomenuo kako očekujem da će nastradati vozač Liburnije, jer nije dao žmigavac ili ja jer sam ga neovlašteno snimao, a odgovorni će samo odmahnuti rukom jer se oni ionako ne voze autobusom, nego automobilom – službenim, naravno.”, navodi se u upozorenju našeg čitatelja kojeg smo proslijedili na adresu Liburnije.
Ulicom Nikole Tesle vozi autobus na vrlo prometnoj liniji za Bili brig. I dok su na nekim novim prometnicama izgrađena ugibališta na koja autobusi Liburnije nikada neće stajati, u ovoj ga ulici nije nikada ni bilo. Autobusi su stajali na kolniku na kojem je to bilo označeno. Naše je pravilo da vozači autobusa ne staju tamo gdje nije obilježeno, rekao nam je Slobodan Erslan iz Liburnije dodajući kako je lokalna zajednica ta koja za javni prijevoz stvara uvjete.
U rekonstrukciju Ulice Nikole Tesle uloženo je 3,8 milijuna kuna bez PDV-a.