ZADAR- U tijesnoj gradskoj luci, kakva je zadarska, kapetan Erven Gobin s katamaranom Novalja izbjegao je mogućnost daleko veće štete s manevrom koji mu daje potvrdu pomorske vještine.
Da bi brod u protivnom završio udarivši u gradski mostu, manje je vjerojatno. Naime, plutajući prema dnu luke, katamaran bi prije udario u benzinsku postaju ili brodove uz Liburnsku obalu i prouzročio daleko veću pomorsku nesreću. Kapetan Novalje nije pri zaokretu, udarivši u lukobran oštetio luksuznu jahtu Agram privezanu za „đigu”. Ono što je najvažnije – na mjestu gdje se katamaran nasukao, a koje je pristanište za barkajole, u tom trenutku nije bilo barke a ni ljudi, kazao nam je lučki kapetan Alen Rukavina.
U Gradskoj luci već je bilo tragičnih posljedica uslijed pomorskih nesreća, tako da je ova današnja bila “sreća u nesreći”. Završilo je s najmanje štete, ustvrdio je lučki kapetan.
Uslijed udara broda u obalu, samo je član posade dvojica od 18 putnika zadobio lakše ozlijede. Brod je oštećen na prednjem dijelu jer je “sjeo” na gat. Danas će se sanirati desna strana pramca kako bi katamaran Novalja s krmom bio odsukan s tegljačem kojeg je angažirala Jadrolinija, a koji čeka spreman, privezan uz Liburnsku obalu. Prethodno će sanirani dio, odnosno tehničke mogućnosti plovidbe, pregledati iz Hrvatskog registra brodova.
U trenucima pristajanja katamarana Novalja na njegov vez uz Liburnsku obalu, otkazale su glavne komande broda koji je uplovljavao s dva čvora brzine. Kapetan Gobin je s pomoćnima izveo okret koji je bio trenutak odluke i sreće, dok mu nisu blokirale i pomoćne komande a zbog čega je brod završio na “đigi”.
Nakon očevida Lučke kapetanije Zadar, iz Ministarstva mora je stiglo i službeno priopćenje.