ZADAR – Na jedinom gradilištu obnove državnih cesta, preostalom kolničkom traku Obale kralja Tomislava, danas je pustoš. Izvođači radova iz tvrtke Sarađen imaju slobodnu subotu a očito imaju i vremena da drže gradilište na žilici kucavici gradskog prometa do kada to njima odgovara. Zbog čega je to tako, javnost teško može prodrijeti u građevinsko – investitorske odnose, a možda i projektantske.
Pisanje o dinamici i organizaciji radova u gradu u koji se guši u prometnoj gužvi došlo je do faze tragikomedije. Žalosno je što nema nikoga tko će im narediti da to završe prije najavljenog roka od 1. lipnja. Privremena regulacija prometa, osobito noću kada jedva svijetli sa stupova javne rasvjete u Jazinama, nije nimalo ugodna a niti sigurna. Nije jutros lako bilo niti kamenoklesarima – jedinim radnicima koji su se mogli vidjeti na gradilištu. Ali oni su podizvođači tvrtke koja je nositelj posla kojeg plaćaju Hrvatsku ceste. Za radnike Jadrankamena iz Pučišća nema slobodne subote. Oni u Zadru izvode povijesni posao. Uz srednjovjekovne kamene zidine, od UNESCO-a zaštićenih, a od domaćih slabo održavanih, postavljaju novi brački kamen na kojem više ne bi smjelo biti parkiranja.