Radovi na gradskim prometnicama i na ovom su Aktualnom satu Gradskog vijeća oduzeli dosta vremena od ukupno predviđenog jednog sata. Oporbeni vijećnici zamjerili su u jednom dijelu vladajućima što ti radovi nisu ranije provedeni, a u drugom zbog velikih gužvi i kaotične situacije.
Kristijan Kovačević (HNS) tako drži upitnim potrebu za rekonstrukciju Bulevara na kojem je asfalt bio dosta dobar. S druge strane, ostaju neriješena pitanja poput rotora kod Bolnice, na koji se prije nekoliko godina utrošilo dosta novca i koji dosta dobro funkcionira. Također, zanimalo ga je li riješen problem skretanja s ceste prema ulazu na kolodvor, na kojem vozači uglavnom “ne doživljavaju” pješake koji prelaze preko zebre. Jedino dobro rješenje po njemu je semaforizacija raskrižja.
Gradonačelnik Branko Dukić rekao je kako će za pitanje rotora poslušati mišljenje struke, jer njegovo osobno za to nije važno.
– Kad netko kao država ulaže 42 milijuna kuna u ceste, a dugo godina nije uložila ni kunu, onda je u redu da mi taj projekt prihvatimo, rekao je Dukić.
– Kada netko kaže da ne treba renovirati cestu staru 40 godina, ne znam kako na to kvalitetno odgovoriti, rezignirano je rekao i pročelnik Darko Kasap.
Vijećnica Akcije mladih Marjana Botić iznijela je problem stanara u Ulici Janka i Miroslava Perice, nekadašnjem dijelu Biogradske ulice.
– Ta je cesta planom iz 1975. godine predviđena kao četverotračna. Prilikom legalizacije neki su uspjeli riješiti papire a neki nisu, iako njihovo zemljište samo dotiče trasu prometnice. Budući da tamo vjerojatno neće nikada proći četverotračna cesta, predlažem da se nadležnom uredu izda naputak o izdavanju dozvola i da svi budu ravnopravni, zatražila je Botić.
Pročelnik Kasap odgovorio je da su svi jednaki pri legalizaciju. Ali…
– Postoji planski koridor koji štiti Biogradsku kao četverotračnu cestu, jer će se promet prema Gaženici s njenim daljnjim razvojem intenzivirati. Svi koji su kuću izgradili unutar tog koridora neće je moći legalizirati, poručio je Kasap. Gradonačelnik Dukić ipak je nešto kasnije dodao kako možda takva cesta neće biti potrebna, te da postoje i druga rješenja za taj pravac.
Na Vukovićevo pitanje što je s rekonstrukcijom Puta Stanova i nogostupom, Kasap je najavio da projekt ide u sljedećoj godini, isto kao rekonstrukcija Biogradske ulice i Šestinskog prilaza koje je postalo vrlo frekventno.
– Što se tiče Puta Biliga i Hrvatskog sabora, imali smo dosta sastanaka s Hrvatskim cestama. Mi smo projekt napravili i riješili svoj dio, ali Hrvatske ceste trebaju riješiti imovinskopravne odnose uz Ulicu Hrvatskog sabora, što nije u našoj nadležnosti. U proračun će se staviti iako inicijalna sredstva za projekt, najavio je Kasap.
Na primjedbu Erola Gašija (SDP) kako se puno cesta spominje u planovima pred izbore, ali ih se malo na kraju uredi, Kasap je nabrojao devet ulica koje su rekonstruirane u prošlih šest godina.
Antun Novoselović volio bi znati koje su to ulice u kojima će ići rekonstrukcija.
– Što je s rokovima? Rotor kod Čistoće gradio se tri mjeseca, struka na koju se pozivate zna da se tu nema što raditi toliko vremena. Nema se što moliti izvođače, treba postaviti rokove adekvatne značaju tih prometnica. Mi sad imamo prometni kolaps, grad povezan u dva koridora, a u Ulici Stjepana Radića dva autobusa se ne mogu mimoići. Tko god ima bager, izašao je na cestu i kopa. Rekli ste kao gradonačelnik da ćete riješiti prometne gužve a nikad nisu bile gore nego sada, upozorio je Novoselović.
Dukić je odgovorio da su gužve trenutačno baš zbog toga što se problemi, kako je najavio, napokon rješavaju.