Zadarski Cromaris, koji posluje u sklopu Adris grupe, u prošloj godini je ostvario dvostruko bolje rezultate. Naša najveća tvrtka iz marikulture u 2016. godini imala je neto dobit od 13,1 milijuna kuna, što je dvostruko više u usporedbi sa 6,5 milijuna kuna ostvarenih u 2015. godini.

Cromaris se natječe na tržištu orada i brancina, koje je najbrže rastući tržišni segment u Europi. U posljednjih petnaestak godina raste prosječno pet posto godišnje. Najveće europsko tržište orada i brancina jest talijansko, na kojem Cromaris zbog vrhunske kvalitete postiže dvadesetak posto više cijene u usporedbi s tržišnim prosjekom. Upravo svježina i vrhunska kvaliteta proizvoda omogućavaju prisutnost Cromarisa na europskim tržištima. Cromaris više od 76 posto prihoda od prodaje ostvaruje na inozemnim tržištima. Visok stupanj internacionalizacije i premiumizacije elementi su održivosti tvrtke.

U 2016. godini Cromaris je ostvario prodaju od 6.889 tona, što u usporedbi s prethodnom godinom predstavlja količinski rast od pet posto. Poslovni prihodi iznosili su 362 milijuna kuna ili šest posto više od ostvarenja u 2015. godini.

Adris je u posao zdrave hrane ušao 2009. godine. U razdoblju od 2009. do 2016. ostvaren je prosječni godišnji količinski rast prodaje od 26 posto. U istom razdoblju prosječni godišnji rast cijene ribe iznosio je šest posto. Taj rast podržan je investicijskim ciklusom vrijednim 745 milijuna kuna. U 2018. godini očekuje se proizvodnja od 10.000 tona, što će omogućiti dostizanje ekonomije obujma. Cromaris već danas raspolaže s 10.000 tona proizvodnih koncesija, a planira se i dodatnih dvije do tri tisuće tona. Novo mrijestilište, završeno krajem 2015. godine, te ulaganja u predrast omogućit će snižavanje troškova proizvodnje skraćivanjem proizvodnog ciklusa i povećanjem stope preživljavanja. U sljedećih pet godina tvrtka će dodatno uložiti gotovo 400 milijuna kuna.