Cromaris je i u 2015. godini nastavio s visokim stopama rasta ključnih pokazatelja poslovanja.
Količinska prodaja rasla je 17 posto i iznosila je 6.573 tone. Količinska prodaja u izvozu, u usporedbi s prethodnom godinom, porasla je za 25 posto i danas čini tri četvrtine ukupne količinske prodaje. Prosječna prodajna cijena porasla je 10 posto, što je dovelo do porasta prihoda od prodaje od 28 posto. U razdoblju od 2008. do 2015. godine, tvrtka je povećala prihode i prodaju šest puta i trenutno je osmi proizvođač orade i brancina u Europi. Osim u rast prodaje i dostizanje ekonomije obujma, intenzivno se ulaže u razvoj marke (brenda) Cromaris izgradnjom portfelja te jačanjem prepoznatljivosti i poželjnosti.
Trenutna poznatost marke u Hrvatskoj značajnih je 50 posto, a cilj je daljnji rast, kako u Hrvatskoj, tako i na izvoznim tržištima, posebice u Italiji. U rujnu 2015. godine pušteno je u rad mrijestilište u Ninu, vrijedno 130 milijuna kuna, čime su stvoreni preduvjeti za daljnji rast i konkurentnost tvrtke. Ovom investicijom skraćuje se trajanje proizvodnog ciklusa i povećava preživljavanje, što izravno utječe na smanjenje proizvodnih troškova i rast ukupne učinkovitosti proizvodnje. Završetkom projekta novog mrijestilišta, Cromaris postaje visokotehnološka i vertikalno integrirana tvrtka.
Tvrtka je u 2015. godini ostvarila neto dobit od 6,5 milijuna kuna, a u 2014. 1,2 milijuna kuna. U razvoj tvrtke do sada je uloženo 640 milijuna kuna, a do 2018. godine uložit će se dodatnih 370 milijuna kuna. Cilj je dostizanje 10.000 tona godišnje proizvodnje i prodaje, što je preduvjet za dostizanje ekonomije obujma i isplativ razvoj marke Cromaris, a time i dugoročnu održivost tvrtke.