Grad Biograd koji je i tijekom ovogodišnje turističke sezone bilježio stalne rekorde, nastavlja i dalje dobrim tempom.
U prvih deset mjeseci ove godine zabilježen je posjet od 158.490 gostiju te ostvareno 985.503 noćenja, što je porast za 5 i 10 %, no trend porasta nastavlja se i u izvansezonskom razdoblju. Točnije, studeni sa 558 posjetitelja i 1.844 noćenja bilježi ukupan rast od čak 61 %.
Uspjeh nije slučajnost
– Dobar je to i očekivan nastavak ovogodišnje turističke sezone i nakon ljetnog razdoblja te potvrda da rekordni rezultati koje grad Biograd bilježi već nekoliko zadnjih godina nisu slučajnost, istaknuo je prvi čovjek biogradskog turizma, direktor Turističke zajednice grada Biograda Ivo Eškinja, dodajući da je ovogodišnji turistički saldo više zadovoljavajući.
– O tome najbolje govore i brojke, ali i zadovoljni gosti koji su nam uvijek na prvom mjestu. Vodimo se time da nije dovoljno da nam gost samo dođe, već i da zadovoljan ode. Stoga opet napominjem da su svi naši uspjesi rezultat zajedništva i organiziranog nastupa, ne samo na tržištu, već i u samom načinu kako odrađujemo tu sezonu na razini grada. Svi sudionici u turističkom privređivanju, Grad Biograd, Turistička zajednica, hotelijeri, ugostitelji, privatni iznajmljivači te i sami žitelji grada, daju svatko na svoj način doprinos u toj domeni. Stoga i ne čudi što je grad Biograd i njegova okolica danas bez sumnje iznimno poželjna destinacija diljem Europe, pa i šire, što potvrđuju i prvi ovosezonski turistički sajmovi na kojima smo već predstavili naše ponude. Svakako valja naglasiti da su naši gosti zadnjih nekoliko godina pretežno inozemni turisti i njihov porast je 14 %, dok je broj domaćih i nadalje nešto slabiji i lagani porast bilježi se uglavnom izvan sezone, kada se u gradu organiziraju različiti stručni skupovi, sportska natjecanja, pripreme i slične skupne aktivnosti. Što se strukture tiče, najbrojniji su Slovenci, zatim Česi, Austrijanci, Nijemci, Slovaci i Talijani, nabraja Eškinja dodajući da su spomenutim gostima na raspolaganju hoteli, nautika, kampovi, privatni smještaj, zapravo ukupno 10.700 smještajnih jedinica.
Nagrade na biogradskoj adresi
– Nije potrebno nabrajati sadržaje koje nudimo jer smo nastojali obuhvatiti sve vrste ponude, usluge i zabave, a prepoznatljivost nekih od sadržaja odavno je prešla granice grada, regije i države. Od službenog otvaranja sezone i najdužeg eno-eko etno gastrostola do zaključno Boath showa i festivala izvrsnosti, bilo je svakodnevno niz različitih događanja, od kulturnih, zabavnih, sportskih, tipično dalmatinskog stiha, do predstavljanja gostiju iz drugih hrvatskih županija, točnije gradova prijatelja grada Biograda, s njihovom gastro i kulturnom ponudom, a koji dovoljno govore sami za sebe, kaže Eškinja, dodajući da nagrade zadnjih nekoliko godina stalno pristižu na biogradsku adresu, nisu nas mimoišle ni ove godine.
– Na državnoj razini osvojili smo drugo mjesto, odnosno Srebrni plavi cvijet, u kategoriji gradova između tri i deset tisuća stanovnika. Na županijskoj razini dobili smo nagradu za najuređeniji grad u Županiji, dok je naša plaža Dražica također proglašena najuređenijom u Županiji. Plave zastave koje krase i plažu Dražica i Bošanu te marinu Kornati bez sumnje su dokaz brige i skrbi ne samo o plažama već i sveobuhvatnoj brizi i očuvanju okoliša u našem okruženju, ističe Eškinja dodajući da treba još više poraditi na produžetku sezone kako se ne bi govorilo o sezoni nego o turističkoj godini.
– Važan čimbenik u tome je kongresni turizam, sportski, te posebno nautički, čiji korisnici su i prvi prijesezonski i zadnji poslijesezonski gosti. Tu je, svakako, važno spomenuti i zasluge biogradskog Yacht cluba koji organizira godišnje oko 40 domaćih i međunarodnih regata. Tako je i proteklih dana održana regata Svetog Nikole, a slijedi i božićna regata. Tu su osim toga i blagdanski aranžmani hotelske kuće Ilirije, organizirani dočeci Nove godine i slična događanja, kaže Eškinja, naglasivši da sve ide u prilog upravo tom cjelogodišnjem turizmu u Biogradu. – Sve u svemu, Biograd je sve prepoznatljivija i sve poželjnija destinacija, a uz to na dohvat ruke svim ishodištima Europe, zaključio je Eškinja.
Grad Biograd koji je i tijekom ovogodišnje turističke sezone bilježio stalne rekorde, nastavlja i dalje dobrim tempom.
U prvih deset mjeseci ove godine zabilježen je posjet od 158.490 gostiju te ostvareno 985.503 noćenja, što je porast za 5 i 10 %, no trend porasta nastavlja se i u izvansezonskom razdoblju. Točnije, studeni sa 558 posjetitelja i 1.844 noćenja bilježi ukupan rast od čak 61 %.
Uspjeh nije slučajnost
– Dobar je to i očekivan nastavak ovogodišnje turističke sezone i nakon ljetnog razdoblja te potvrda da rekordni rezultati koje grad Biograd bilježi već nekoliko zadnjih godina nisu slučajnost, istaknuo je prvi čovjek biogradskog turizma, direktor Turističke zajednice grada Biograda Ivo Eškinja, dodajući da je ovogodišnji turistički saldo više zadovoljavajući.
– O tome najbolje govore i brojke, ali i zadovoljni gosti koji su nam uvijek na prvom mjestu. Vodimo se time da nije dovoljno da nam gost samo dođe, već i da zadovoljan ode. Stoga opet napominjem da su svi naši uspjesi rezultat zajedništva i organiziranog nastupa, ne samo na tržištu, već i u samom načinu kako odrađujemo tu sezonu na razini grada. Svi sudionici u turističkom privređivanju, Grad Biograd, Turistička zajednica, hotelijeri, ugostitelji, privatni iznajmljivači te i sami žitelji grada, daju svatko na svoj način doprinos u toj domeni. Stoga i ne čudi što je grad Biograd i njegova okolica danas bez sumnje iznimno poželjna destinacija diljem Europe, pa i šire, što potvrđuju i prvi ovosezonski turistički sajmovi na kojima smo već predstavili naše ponude. Svakako valja naglasiti da su naši gosti zadnjih nekoliko godina pretežno inozemni turisti i njihov porast je 14 %, dok je broj domaćih i nadalje nešto slabiji i lagani porast bilježi se uglavnom izvan sezone, kada se u gradu organiziraju različiti stručni skupovi, sportska natjecanja, pripreme i slične skupne aktivnosti. Što se strukture tiče, najbrojniji su Slovenci, zatim Česi, Austrijanci, Nijemci, Slovaci i Talijani, nabraja Eškinja dodajući da su spomenutim gostima na raspolaganju hoteli, nautika, kampovi, privatni smještaj, zapravo ukupno 10.700 smještajnih jedinica.
Nagrade na biogradskoj adresi
– Nije potrebno nabrajati sadržaje koje nudimo jer smo nastojali obuhvatiti sve vrste ponude, usluge i zabave, a prepoznatljivost nekih od sadržaja odavno je prešla granice grada, regije i države. Od službenog otvaranja sezone i najdužeg eno-eko etno gastrostola do zaključno Boath showa i festivala izvrsnosti, bilo je svakodnevno niz različitih događanja, od kulturnih, zabavnih, sportskih, tipično dalmatinskog stiha, do predstavljanja gostiju iz drugih hrvatskih županija, točnije gradova prijatelja grada Biograda, s njihovom gastro i kulturnom ponudom, a koji dovoljno govore sami za sebe, kaže Eškinja, dodajući da nagrade zadnjih nekoliko godina stalno pristižu na biogradsku adresu, nisu nas mimoišle ni ove godine.
– Na državnoj razini osvojili smo drugo mjesto, odnosno Srebrni plavi cvijet, u kategoriji gradova između tri i deset tisuća stanovnika. Na županijskoj razini dobili smo nagradu za najuređeniji grad u Županiji, dok je naša plaža Dražica također proglašena najuređenijom u Županiji. Plave zastave koje krase i plažu Dražica i Bošanu te marinu Kornati bez sumnje su dokaz brige i skrbi ne samo o plažama već i sveobuhvatnoj brizi i očuvanju okoliša u našem okruženju, ističe Eškinja dodajući da treba još više poraditi na produžetku sezone kako se ne bi govorilo o sezoni nego o turističkoj godini.
– Važan čimbenik u tome je kongresni turizam, sportski, te posebno nautički, čiji korisnici su i prvi prijesezonski i zadnji poslijesezonski gosti. Tu je, svakako, važno spomenuti i zasluge biogradskog Yacht cluba koji organizira godišnje oko 40 domaćih i međunarodnih regata. Tako je i proteklih dana održana regata Svetog Nikole, a slijedi i božićna regata. Tu su osim toga i blagdanski aranžmani hotelske kuće Ilirije, organizirani dočeci Nove godine i slična događanja, kaže Eškinja, naglasivši da sve ide u prilog upravo tom cjelogodišnjem turizmu u Biogradu. – Sve u svemu, Biograd je sve prepoznatljivija i sve poželjnija destinacija, a uz to na dohvat ruke svim ishodištima Europe, zaključio je Eškinja.