U Arheološkom muzeju Zadar danas je za predstavnike medija i mali broj uzvanika premijerno predstavljen novi promidžbeni spot Arheološkog muzeja Zadar pod sloganom „Jedan muzej – bezbroj priča”. Spot su predstavile djelatnice Muzeja Marina Brkić, voditeljica odnosa javnošću, Donata Smokrović, voditeljica marketinga te Damir Granić iz tvrtke Alba Digital.
Ideja za promidžbeni spot nastala je u želji da se muzejska građa koja se čuva u Arheološkom muzeju popularizira kod široke publike, kazala je Marina Brkić, istaknuvši da su željeli osmisliti promidžbeni materijal koji bi bio u skladu s današnjim digitalnim vremenom i novim tehnologijama. Koncepcija videa je više turističkog karaktera i namijenjen je širokoj publici. Video je visoke rezolucije i može se emitirati na svim postojećim platformama od televizije do društvenih mreža.
Spot je sniman na tri lokacije, u crkvi sv. Donata, Arheološkom muzeju Zadar i Muzeju ninskih starina u Ninu. U spotu se mogu vidjeti prekrasni snimci unutrašnjosti crkve. sv. Donata kao i oni Muzeja i Crkve snimljeni iz zraka.
Među kadrovima snimljenim u Arheološkom muzeju u Zadru predstavljeni su najatraktivniji muzejski izlošci iz tri stalna postava. U Muzeju ninskih starina posebno se ističu dva originalna starohrvatska broda iz 11. stoljeća poznata pod nazivom Condura Croatica. Osim stalnih postava Muzeja poseban naglasak stavljen je i na muzejske predmete koji se čuvaju u muzejskim sefovima. U spotu je istaknut i inovativan način izrade muzejskih suvenira putem 3D printera.
Spot je izradila zadarska tvrtka za video produkciju i proizvodnju filmova Alba Digital. Za široku publiku spot će biti premijerno prikazan na facebook stranici Muzeja u sklopu programa „Noći muzeja 2022.” u petak, 28. siječnja.