U ovoj vrlo zahtjevnoj godini, Zadarski plesni ansambl je ostvario sve svoje planirane programe i projekte koje je zacrtao.
Od platforme edukativnih radionica STREAM Zadar koje godinama u ljetnom razdoblju provodi u suradnji s profesionalnim inostranim i domaćim plesnim umjetnicima, a ove godine su bili: Hanna Hegenscheidt, Julien Hamilton, Grgur Kovačić, do niza kraćih radionica koje su vodili Marin Lemić, Josipa Štulić, Filipa Bavčević i Igor Kirov.
Prva zadarska plesna sezona također je uspješno privedena kraju, a od lipnja do prosinca u sklopu tog novog projekta u suradnji s Uredom za kulturu grada Zadra izvedeno je pet predstava: Transformersi (Marin Lemić, plesač iz Zadra, za ulogu u toj predstavi dobio je Nagradu hrvatskog glumišta za najbolju mušku ulogu), Hologramski prostor grupe Fronesis, u.o. 21:212 odigrala je najnoviju predstavu Skupa, Petra Hrašćanec je po 79. put izvela svoju uspješnicu Love Will Tear Us Apart u organizacije u.o. de facto, Proxima B u izvedbi Filipe Bavčević i Mie Zalukar.
U sklopu plesne sezone i proslave dana grada po sedmi put odigrala se i Večer plesne minijature koja se u ovom izdanju protegnula na dva dana te je osim zadarskih plesača ugostila i umjetnike iz drugih dijelova Hrtvatske. U listopadu je premijerno izvedena predstava Portreti gde koreografiju i koncept potpisuje Aleksandra Janjeva. Dan nakon premijere, predstava je igrala u Zagrebu na festivalu Dance Inn.
Na Zadarskom kazališnom ljetu izvedena je nova kraća predstava Jutro kao homage pjesniku Zalatanu Jakšiću. Međunarodni Festival Monoplay je po dvanaesti put otvorio svoja vrata zajedno sa sve atraktivnijom Monooazom koju vodi Ivica Ivčević. Odigrano je pet cjelovečernjih predstava renomiranih umjetnika: Julyen Hamilton, Matej Kejžar, Matea Bilosnić, Roberta Milevoj i Jonathan Burrows, a nastupile su i gošće s Plesnog odsjeka koji djeluje pri Akademini dramskih umjetnosti u Zagrebu. Posebnu večer je imala i uvijek zanimljiva i rado viđena raskošna Zadarska plesna scena. Predstava Gozd, osim što se igrala u Zadru, gostovala je u Zagrebu, Novom Marofu i Splitu.
Najveći događaj i kruna tekuće godine definitivno jest Nagrada hrvatskog glumišta za najbolju koreografiju koju je dobila Matea Bilosnić za predstavu GOZD u izvedbi Zadarskog plesnog ansambla.
Osim plesnih događanja, a u skladu s događanjima oko pandemije i zatvaranja umjetničkih institucija i kulturnih manifestacija, u produkciji Ansambla napravljena su i 4 kraća plesna filma: Atmosphera senza tempo za Svjetski dan plesa, Con tempo composition, te dva filma More môra i Capter See pod zajedničkim nazivom Generator povratka autorica Matee Bilosnić i Lade Petrovski Ternovšek.
Naredna godina izuzetno je značajna jer Zadarski plesni ansambl obilježava trideset godina postojanja. Osnovan na koncu burne ratne 1991. godine pa sve do danas, zadarski plesači kontinuirano i uporno razvijaju plesnu umjetnost u Dalmaciji te su Zadar učinili važnim plesnim centrom. Cilj Ansambla je profesionalizacija i decentralizacija plesne umjetnosti u Hrvatskoj.
Uz to se povezuje razvoj publike koja podržava ne samo suvremeni ples već i cjelokupnu suvremenu umjetnost s kojom se plesna umjetnost povezuje. Planovi za obilježavanje 30-godišnjice su veliki, također je i velika je mogućnost da se i ostvare unatoč nepovoljnoj epidemiološkoj situaciji kod nas i u svijetu.
Važno je napomenuti da Ansambl godinama, osim lokalnih sponzora, ima neupitnu podršku Ministarstva kulture Republike Hrvatske, Grada Zadra, Zadarske županije i Zaklade Kultura nova.