ZADAR– Festival suvremene izvedbene umjetnosti Zadar snova je službeno završen, ali će se i nastaviti izvedbom dviju predstava koje su otkazane iz tehničkih razloga. Već idućeg tjdena na programu će biti Zakečeni, autorsko djelo Vinka Radovčića, koji je ove godine bio voditelj 20. Zadra snova. Njega smo jutros dobili putem telefona u crkvi. Sv. Nikole iz koje je zajedno sa Sunčicom Sodar, koordinatorica projekta kupio sjedalice da bi ih vratili u skladište kazališta. – S Petrom Hraščanec ćemo dogovori novi termin za Anatomiju mačke, kazao je Radovčić. Ta se predstava nije održala jer u dvorani Državnog arhiva je nestalo struje.
To je bila jedna od mnogi lokacija ovogodišnjeg Zadra snova, koji je prvi put imao dvostruki program, s ponosom će Radovčić. Publika je prvi put imala prilike uživati u riječi Krleže na terasi Doma županije. Međutim, najveća fascinacija, kako publike a još više izvođača, bila je crkva sv. Nikole. Premda su se i ranije u tom prostoru izvela predstava na Zadru snova, ovaj put je on pokazao sav svoj scenski potencijal. Iskazano je to osobito u izvedbi predstave Hoerspiel koja je bila rasprodana, a onda i za pretpremijeru Tijesta.
Za nju su organizatori morali kupiti 50 kilograma soli i brašna, a publika je zajedno s nositeljem uloge Tijesta, sudjelovala u gozbi jedenje kozletine na koju ih je pozvao redatelj Ivica Buljan. On je i ovaj put udario timbar Zadru snova, onakav na koji je navikla profilirana zadarska publika. Ona se gradi već 20 godina, kada je Zadar snova otvoren na pijaci. Prvi i jedini put se prostor Gradske tržnice tada koristio za kulturu Grada.
Zadar snova je počeo na Trgu, podizanjem festivalske zastave a završio u sv. Donatu sa spuštanjem plesača u predstavi “Objekt u subjekt prelazi #kralježnica” u izvedbi Zagrebačkog plesnog centra i Wiesen 55 iz Berlina