U Zadru je počeo još jedan Monoplay – jedinstveni u Hrvatskoj festival solo plesa. Riječ je, za plesača, o najzahtjevnijoj formi.
Spaja autora, izvođača dakle autorski ples i taj izvođački potez izravno što je jedna specifična zapravo stvar. Vrlo snažna i forma koja je vrlo rizična za izvođača, ističe Iva Nerina Sibila, plesna kritičarka. Plesačica Josipa Štulić, pojašnjava da je ta forma rizična za plesača zato što je sam na sceni i mora držati sat vremena, 45 minuta pozornost i zauzeti pozornicu.
Mali festival velikih ideja, kako su ga nazvali organizatori, Zadarski plesni ansambl i Umjetnička organizacija 21:21, ove godine se bavi elementarnim postavkama plesa – vremenom i prostorom. U tri dana trajanja donosi četiri vrlo zrele cjelovečernje prestave.
Radi se tu o dvadeset i nešto godina kontinuiranog rada da bi se dobio ovaj efekt i zbog toga sam izuzetno ponosna – to su i moji učenici ljudi koje sve više i sve bolje rade, ističe Sanja Petrovski, umjetnička voditeljica 7. Monoplaya.
I zadarski Monoplay raste i razvija se, pa su ove godine uz plesne predstave na programu radionice, razgovor o plesu kroz kritički “Parkour” – sve to kako bi Zadar bio prepoiznat kao referentno mjesto izvedbene plesne umjetnosti i značajno festivalsko oderdište.