Mogu li Koncertna dvorana, Muzej Grada Zadra, multimedijska dvorana i galerija za gostujuće izložbe biti profitabilni projekt obnove Kneževe palače.
– Cilj je da se u Kneževoj palači održavaju različite manifestacije ali pod jedinstvenim vizualnim identitetom pod zajedničkim logom. Dakle, Kneževu palaču treba brendirati poput Tvornice kulture. Netko mora osmisliti čitav koncept i upravljati sadržajima, a to ne može biti samo Narodni muzej Zadar koji će brinuti o postavu Muzeja Grada ili recimo HNK koji će osmisliti koncertni program, navodi pročelnik za EU fondove Šime Erlić.
Najmanje 40 tisuća posjetitelja godišnje – jedna je od obveza iz ugovora, dodao je pročelnik Erlić, najavljujći kako se upravo traži model upravljanja Kneževom palačom.
– Ili ćemo ekipirati Narodni muzej ili ćemo uspostaviti novi subjekt koji će upravljati prostorom i programom, modeli su o kojima se, po riječima Erlića, razmišlja
O trgovinama ili ugostiteljskim objektima koje je svojedobno u svojoj studiji predložio muzeolog Tomislav Šola, za sada se ne razmišlja.
– Svi ti sadržaji naći će svoje mjesto u Providurovoj palači, a Kneževa ostaje za prezentaciju kulture, ističe pročelnik Erlić.
Sada je na redu raspisivanje natječaja za izvođača radova koji bi trebali započeti u ožujku iduće godine.