Umirovljeni General Ivan Čermak drži svoju jahtu u Marini Zadar koja je dio Tankerkomerca. Vez na Đigi sigurno nije bio poslovni razlog zbog kojeg je Čermakova firma Crodux Derivati Dva prije dvije godine preuzela Tankerkomerc. Uz  "parkiranje brodova" u marini, druga djelatnost Tankerkomerca je skladištenje derivata u Gaženici koje je Čermaku sigurno bilo važnije jer je prije vlasništva bio unajmitelj tog namjenskog prostora u Gaženici.

Čermak je slovenskom Petrolu prodao maloprodajni lanac benzinskih postaja te dva skladišta derivata od kojih je jedno u Gaženici.

Slovenski Petrol tako se preko Croduxa proširio na tržište Hrvatske, ali možemo pretpostavljati kako nije došao do Marine Zadar, jer to nije njihov "core biznis". Predsjednica Uprave Crodux Derivati Dva, Draga Antić, ujedno i predsjednica Nadzornog odbora Tankerkomerca, danas nam je rekla kako nemamo o čemu razgovarati jer se radi o odluci vlasnika kompanije (Ivan Čermak, op.a) da proda svoj udio.

- Krajnje je preuranjeno o bilo čemu drugom govoriti. Odluka je objavljena u petak poslijepodne, rekla nam je u kratkom telefonskom razgovoru direktorica Antić.

Vlasnik Crodux Derivati dva prodao je 100 posto udjela Petrolu, objavili su na Slovenskoj burzi u petak. Niti Draga Antić, kao predsjednica NO Tankerkomerca nije nam mogla razriješiti dilemu javnosti je li zadarska firma mijenja vlasnika. Ili postoji plan B?

Nedoumica se odnosi samo na Marinu Zadar nad kojom i nakon šest godina od otvaranja natječaja nema koncesionara, a što je tipična hrvatska priča u koju se Slovenci sigurno ne bi htjeli miješati.